recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Digitale kanaler væk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDigitale kanaler væk

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mictand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-August-2008
Status: Offline
Point: 436
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2009 kl. 13:56
Oprindeligt skrevet af Zubuu Zubuu skrev:

Hej alle og tak for de mange svar

Ringede til sony som først sagde jeg skulle checke at jeg havde det rigtige modul, HHFA eller HHFB, hvilket jeg har. Herefter sagde hun jeg skulle lave en søgning med frekvensen og hvis ikke det hjalp skulle jeg slå autoopdatering fra. (Præcis det i også har anbefalet mig)

Jeg har nu lavet en ny programsøgning med frekvens og netværks id. Lige lidt hjælper det.

Jeg har forsøgt efterfølgende at slå auto opdatering fra og det har heller ikke hjulpet.

Hvad kan problemet være? Er møgirriterende at jeg skal hive det skide modul ud hver gang jeg skal se tv! Hvad gør jeg?

Den eneste løsning jeg selv kan komme på er at sætte mit tv i en elspareskinne og lade vær at slukke for strømmen om natten. Så står tv'et kun på standby. Men synes bare det skal virke nu når jeg lige har købt begge dele, det er jo helt nyt!

Er det ikke noget med at man efter at have slået auto opdatering fra skal lave en ny kanalsøgning? Hvis ikke du allerede har gjort det så prøv det lige.

Er det til YouSee eller Stofa???

Hvad er det i øvrigt for et Ca-modul du har?
Jeg har også haft problemer som så mange andre, også selvom der nemlig stod HHFA eller HHFB på kortet.
Det har efter min opfattelse større betydning hvilken fabrikant der har lavet kortet.
Kan igen kun anbefale Dual Cam kortet fra hifi-klubben der ser sådan ud: http://www.licotronic.com/product.asp?product=3028
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2009 kl. 14:23
Oprindeligt skrevet af Zubuu Zubuu skrev:

Men synes bare det skal virke nu når jeg lige har købt begge dele, det er jo helt nyt!

Returnerer  TV og køb noget andet. Mange forbruger er læmpelige med havd de vil akcepterer.

Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2009 kl. 14:28

Men man kunne jo også lade det stå tændt. I følge Sony så bruger det 0,17 watt i standby. http://www.sony.dk/product/t32-v-series/kdl-40v5500/tab/tech nicalspecs#tab 

Dvs. med 24 timer 365 dage: 1489 watt. Eller 1½ KW i standby omn året. Det er 3 kroner om året.

Til top
Zubuu Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-August-2009
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2009 kl. 15:26

Citér

Er det ikke noget med at man efter at have slået auto opdatering fra skal lave en ny kanalsøgning? Hvis ikke du allerede har gjort det så prøv det lige.

Er det til YouSee eller Stofa???

Hvad er det i øvrigt for et Ca-modul du har?
Jeg har også haft problemer som så mange andre, også selvom der nemlig stod HHFA eller HHFB på kortet.
Det har efter min opfattelse større betydning hvilken fabrikant der har lavet kortet.
Kan igen kun anbefale Dual Cam kortet fra hifi-klubben der ser sådan ud: http://www.licotronic.com/product.asp?product=3028

Det har jeg godt nok ikke prøvet. Jeg slog det først fra efter jeg havde lavet en kanalsøgning. Må jeg lige prøve.

Beklager jeg ikke lige fik skrevet det i første omgang. Det er yousee jeg har.

Ved faktisk ikke hvilket mærke ca modulet er, tror det er irdeto? Det er købt her: http://shg.dk/p/2127645 

Forresten ang. opdateringer var jeg inde at kigge på mit tv i går. Iflg. sony hjemmeside er den nyeste version 1.303EA. Men det jeg kunne se på mit tv i går hed noget med 1.404EA? Tror jeg nok, det sidste 04 er jeg ikke 100% sikker på...

Redigeret af Zubuu - 18-August-2009 kl. 15:36
Til top
Zubuu Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-August-2009
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 13:09

Hej igen

Så har jeg forsøgt at lave en ny kanalsøgning med auto opdatering fra. Det har desværre stadig ikke hjulpet.

Efterfølgende har jeg fundet ud af at det ikke blot er når jeg slukker for 230V men også bare har tv'et på standby i længere tid. (Hvis det er slukket kort tid tænder det hurtigt og så er kanalerne der stadig, står det længere tid på standby går det langsommere med at starte op og så er kanalerne væk)

Jeg har snakket med sony igen og de ved ikke rigtigt hvad de skal gøre.

Er så småt begyndt at være ret træt af det efterhånden... Nogen som kan hjælpe?

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu