recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DigitalStart - Zaptor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDigitalStart - Zaptor

Besvar Besvar Side  <1234 8>
Forfatter
Besked
Mylle37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 17:19

Er der bare bred accept af, at det skal koste ekstra?? Det er noget af en overraskelse at blive præsenteret for 1 år efter man fik boksen. Hvad bliver det næste? At det koster 1 kr. pr. klik på remoten?

Jeg er målløs - uanset, hvad YouSee gør med deres priser og produkter. Er der slet ingen grænser for, hvad man kan tillade sig?

For et år siden hed det i reklamen, at vi med Zaptor kunne pause og se tidligere programmer flere dage tilbage på alle kanaler.

I dag: udvalgte kanaler og udvalgte programmer (og nu koster det i øvrigt 588 om året).

Redigeret af Mylle37 - 20-Oktober-2008 kl. 17:24
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 17:47
Jeg troede for et år siden, ganske som dig, at Zaptor ville få disse funktionener som vi blev lovet ganske kvit og frit.

Det var nok naivt...

Mener ikke at det nogen steder hed sig at det ville blive gratis at benytte dem, kun at det ville kunne lade sig gøre. Ej heller hed det sig at det ville koste noget.

Til top
Mylle37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 17:52

Dengang hed det (citat fra www.zaptor.dk inden den fik et andet indhold):

Men Zaptorboksen optager heldigvis alle programmer flere dage tilbage"(klar primo 2008)."

Når man skriver det sådan, kan man jo ikke andet end tro, at det har noget med Zaptorboksen at gøre - og at det er med i købet. Så kunne de have skrevet "heldigvis kan du abonnere på at kunne se flere programmer tidsforskudt"

Redigeret af Mylle37 - 20-Oktober-2008 kl. 17:53
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 18:25
Det har da aldrig stået at det var gratis vel?

Den anden funktionalitet som Mylle omtaler er ikke StartForfra.

Redigeret af Mike S. - 20-Oktober-2008 kl. 18:25
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Mylle37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 18:31

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Den anden funktionalitet som Mylle omtaler er ikke StartForfra.

Øhhh - hvad er meningen så med at optage alle programmer flere dage tilbage, hvis ikke man skulle kunne se dem??? Om det hedder StartForfra eller noget andet er vel ligegyldigt.

Men du har da ret i, at StartForfra er langt fra, hvad man lovede i reklamerne.

Redigeret af Mylle37 - 20-Oktober-2008 kl. 18:57
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 18:33
Tanken er nok den at man abonnerer på at kunne det... Ellers ved jeg det ikke.....
Til top
Mylle37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 18:51

Det har da aldrig stået at det var gratis vel?

Der har ikke stået om det var gratis - ej heller at det var et ekstra abonnement. Men jeg tror mange har været af den opfattelse, at det var en del af Zaptor-konceptet og ikke et tillægsprodukt ud fra de reklamer man har set. Det er muligt, at du har set det stået bøjet i neon, at det var et tillægsprodukt - men for mig kom det som et lyn fra en skyfri himmel (bortset fra, at jeg med Stofa har lært, at man aldrig må tro, at himlen skyfri )

Grunden til mit muggeri er, at jeg for et år siden købte boxen pga. denne kommende funktion. I det mellemliggende år har vi brugt tid og kræfter på at være testdyr og haft en boks med svingende stabilitet. Jeg har ventet på funktionen, som er blevet et halvt år forsinket - og når det så endelig skal i drift... så kan de for første gang fortælle, at det er et ekstra abonnement hver måned (som i øvrigt stadig ikke lever op til det de lovede i reklamerne). Men det er måske bare Stofa, der har et afslappet forhold til at holde, hvad man lover.

Redigeret af Mylle37 - 20-Oktober-2008 kl. 18:55
Til top
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2006
Point: 1069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 19:33

Kan godt li at de siger man kan spole frem og tilbage og pause osv på de fleste kanaler. Øhh det kan man jo kun på 3 kanaler som er tv2 dr2 dr1. For helvede de lyver.

Og deres nye basicpakke mediumpakke og largepakke til at grine af.

Den største pakke til 699kr, ja så har man frit forbrug på bredbånd. hvis du så vælger at ta mediumpakken får du det til 399kr. men skal betale for at være på det mobilebredbånd. Øhh Hallo det koster jo normalt 299kr for ubegrænset forbrug på mobilt brebånd så man får det ikke engang billigere.

Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af superkdx superkdx skrev:

Kan godt li at de siger man kan spole frem og tilbage og pause osv på de fleste kanaler. Øhh det kan man jo kun på 3 kanaler som er tv2 dr2 dr1. For helvede de lyver.

Det er kun i testen lige pt. det kun er dr1 og dr2 - der kommer flere kanaler med i Start Forfra når det lanceres som betalingsprodukt i DigitalStart pakken.

Den anden funktion med at gå tilbage i "gamle" programmer arbejdes der stadig på afaik.

Det om det koster penge eller ej at bruge StartForfra - jeg er enig det burde være gratis men der har aldrig stået at det var gratis - det var bare min pointe.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Mylle37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 19:57

Den største pakke til 699kr, ja så har man frit forbrug på bredbånd. hvis du så vælger at ta mediumpakken får du det til 399kr. men skal betale for at være på det mobilebredbånd. Øhh Hallo det koster jo normalt 299kr for ubegrænset forbrug på mobilt brebånd så man får det ikke engang billigere.

Hvis ret skal være ret, skal man også se på, hvilke andre forskelle der er mellem medium til Large:

- 4mb ekstra hastighed

- HD pakke

- en del CANAL-pakker.

Så det er ikke kun mobilt bredbånd.

Redigeret af Mylle37 - 20-Oktober-2008 kl. 20:12
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af Mylle37 Mylle37 skrev:

Hvis ret skal være ret, skal man også se på, hvilke andre forskelle der er mellem medium til Large:

- 4mb ekstra hastighed

- HD pakke

- en del CANAL-pakker.

Så det er ikke kun mobilt bredbånd.

Ja det rigtigt nok, men hvis du så lige regner på det er det det samme du betaler. Og deres mobile brebånd har de vist også sat ned til 149kr, da man kun højest får 3mbit som man så aldrig får alligevel. Hehe

Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 22:02

Det er kun i testen lige pt. det kun er dr1 og dr2 - der kommer flere kanaler med i Start Forfra når det lanceres som betalingsprodukt i DigitalStart pakken.

Den anden funktion med at gå tilbage i "gamle" programmer arbejdes der stadig på afaik.

Det om det koster penge eller ej at bruge StartForfra - jeg er enig det burde være gratis men der har aldrig stået at det var gratis - det var bare min pointe.

Nej, men der er sagt i tv, at hvis man købte/køber Zaptor kunne man gøre det bare ved at købe Zaptor. Der aldrig været nogen stjerne eller noget ved pause spole tilbage osv. Det plejer der at være, hvis det koster ekstra eller noget andet ordinært.

Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 8>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu