recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dilemma, hvad ville I gøre
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dilemma, hvad ville I gøre

 Besvar Besvar Side  <1234 9>
Forfatter
Besked
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 21:11
Hvis den skal retur, må du forlange at den bliver sendt tilbage med et fragt firma der har noget pakke forsikring. Kan se DPD har en udvidet ansvarsdækning. Ved dog ikke hvad prisen er på denne.
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 21:12
 Hvis jeg var dig ville jeg ikke acceptere andet, hvis en returnering skal komme på tale. Better safe, than sorry.

Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 21:18
Skal da ikke betale ham pengene tilbage før du har haft mulighed for at vurdere standen.
 
DU MÅ IKKE BETALE HAM TILBAGE FØR DU HAR FÅET DEN RETUR.
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af Leviathan.jk Leviathan.jk skrev:

 
... 
tog jeg chancen. 
...

Hvad er problemet?
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Status: Offline
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 21:26
Jeg er ikke helt med? Måske dårligt formuleret fra min side, men det jeg mener er, at sende den, da der kan være risiko ved at gøre det. Og lige netop, hvad der så skete. Det er bare så meget nemmere ved face to face handler, køber kan se og høre den, og så er den ikke længere. Det er første og sidste gang, at jeg sender noget....
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 21:45
Face to face er også det bedste. Forsendelse kan komme på tale hvis man kender hinanden i forvejen, ellers ikke
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Status: Offline
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 18:15
Nå jeg har har aftalt at tage forstærkeren retur. Inden da spurgte han om lov til at åbne den og tjekke for, om der var gået en sikrikng. Det fik han lov til. Han kunne ikke se noget galt med sikringen men opdaget den ene højttalerterminal sad løst. Jeg sagde til ham, at det nok var det, der var galt og det måtte jeg få en til at kigge på, når jeg fik den retur. Nu skriver han så, at han har loddet den på igen, men det hjalp ikke. Jeg mener, jeg synes bestemt ikke det er særlig fedt, at han er gået solo og begyndt med en hjemme reperation, som jeg så kan have glæde af...
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af Leviathan.jk Leviathan.jk skrev:

Nå jeg har har aftalt at tage forstærkeren retur. Inden da spurgte han om lov til at åbne den og tjekke for, om der var gået en sikrikng. Det fik han lov til. Han kunne ikke se noget galt med sikringen men opdaget den ene højttalerterminal sad løst. Jeg sagde til ham, at det nok var det, der var galt og det måtte jeg få en til at kigge på, når jeg fik den retur. Nu skriver han så, at han har loddet den på igen, men det hjalp ikke. Jeg mener, jeg synes bestemt ikke det er særlig fedt, at han er gået solo og begyndt med en hjemme reperation, som jeg så kan have glæde af...


Nu havde jeg droppet at tage den retur!

Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 18:22
Helt enig. INGEN returnering. Det tror jeg også rent juridisk holder, nu hvor han er begyndt at pille ved den.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 18:49
Jep. Den går ikke at han han begynder på at reperere selv. Frækt han hør det uden at spørge dig. Det må stå han egen regning. Så må han beholde den
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 18:55
.

Redigeret af aerik - 04-December-2013 kl. 09:52
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 19:00
Køber må jo være decideret dum. At han begynder at reparere på den, kan jo tyde på at han er interesseret i at få den til at virke. Når det så ikke hjælper, fortæller han dig (jeg formoder at det er sket på skrift?) at det ikke hjalp. DET er for tåbeligt, og løbet er kørt for hans vedkommende.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu