|
Dilemma, hvad ville I gøre |
Besvar | Side <1234 9> |
Forfatter | |
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis den skal retur, må du forlange at den bliver sendt tilbage med et fragt firma der har noget pakke forsikring. Kan se DPD har en udvidet ansvarsdækning. Ved dog ikke hvad prisen er på denne.
|
|
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 578 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis jeg var dig ville jeg ikke acceptere andet, hvis en returnering skal komme på tale. Better safe, than sorry.
|
|
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal da ikke betale ham pengene tilbage før du har haft mulighed for at vurdere standen.
DU MÅ IKKE BETALE HAM TILBAGE FØR DU HAR FÅET DEN RETUR.
|
|
zczc
Super bruger Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er problemet?
|
|
Leviathan.jk
Guld medlem Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er ikke helt med? Måske dårligt formuleret fra min side, men det jeg mener er, at sende den, da der kan være risiko ved at gøre det. Og lige netop, hvad der så skete. Det er bare så meget nemmere ved face to face handler, køber kan se og høre den, og så er den ikke længere. Det er første og sidste gang, at jeg sender noget....
|
|
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Face to face er også det bedste. Forsendelse kan komme på tale hvis man kender hinanden i forvejen, ellers ikke
|
|
Leviathan.jk
Guld medlem Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå jeg har har aftalt at tage forstærkeren retur. Inden da spurgte han om lov til at åbne den og tjekke for, om der var gået en sikrikng. Det fik han lov til. Han kunne ikke se noget galt med sikringen men opdaget den ene højttalerterminal sad løst. Jeg sagde til ham, at det nok var det, der var galt og det måtte jeg få en til at kigge på, når jeg fik den retur. Nu skriver han så, at han har loddet den på igen, men det hjalp ikke. Jeg mener, jeg synes bestemt ikke det er særlig fedt, at han er gået solo og begyndt med en hjemme reperation, som jeg så kan have glæde af...
|
|
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu havde jeg droppet at tage den retur! |
|
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Helt enig. INGEN returnering. Det tror jeg også rent juridisk holder, nu hvor han er begyndt at pille ved den.
|
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jep. Den går ikke at han han begynder på at reperere selv. Frækt han hør det uden at spørge dig. Det må stå han egen regning. Så må han beholde den
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af aerik - 04-December-2013 kl. 09:52 |
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køber må jo være decideret dum. At han begynder at reparere på den, kan jo tyde på at han er interesseret i at få den til at virke. Når det så ikke hjælper, fortæller han dig (jeg formoder at det er sket på skrift?) at det ikke hjalp. DET er for tåbeligt, og løbet er kørt for hans vedkommende.
|
|
Besvar | Side <1234 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |