|
Dilemma, hvad ville I gøre |
Besvar | Side <1 6789> |
Forfatter | |
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Blev der oplyst noget beløb af køber? |
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
Leviathan.jk
Guld medlem Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej intet beløb oplyst, bare at han synes det ville være en fair løsning, at vi delte omkostningerne, og så få sagen ud af verden.
|
|
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|
Leviathan.jk
Guld medlem Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men jeg skrev som det var, at jeg er blevet oplyst om sagen direkte fra TC, og derfor ikke kunne forstå han forslag. Jeg har så ikke hørt mere fra ham. 😃
|
|
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Efter at have læst seneste udvikling, er jeg ved at være der hvor jeg synes at du - når sagen er endeligt afklaret - skal offentliggøre info om køberen. Så andre andre undgå samme siatuation. For han er en fusker!
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo svindel.
Lad os få navnet så andre ikke havner i samme situation. Hvis du orker burde han meldes til politiet. Det er strafbart at snyde folk på den måde. |
|
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det hedder "at STIKKE piben ind"... Er det dig Amalie?!? Redigeret af Mr. Claude - 15-December-2013 kl. 23:02 |
|
bjorno
Guld medlem Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan jo smutte på en telefon, men jeg kan se du hygger dig på facebook ;-)
https://m.facebook.com/ClaudePugBailey?id=268505086581385&refsrc=http%3A%2F%2Fwww.google.dk%2F&_rdr |
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er den juridiske forklaring, der gælder begge veje
http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerleksikon/skader |
|
bjorno
Guld medlem Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er der jo ikke tale om et forbruger køb. Så halvdelen af der der står i linket finder jo ikke anvendelse.
|
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Købelovens almindelige regler gælder for handel mellem private, men reglerne om forbrugerkøb gælder ikke. Det betyder, at det som udgangspunkt er aftalen mellem de private, der indeholder de vilkår, der gælder for det pågældende køb, fx at en vare er købt som beset eller med diverse mangler. Eller sagt på anden vis, så kan private udmærket aftale noget andet end det, der fremgår af købelovens almindelige regler, for de gælder kun, såfremt parterne ikke har aftalt noget andet.
Rigtigt som du skriver. Dvs at der ksn aftales andet, men det er der ikke gjort i denne sag, så vidt jeg kan se. |
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne det være køber har haft omkostninger til at få receiver sendt ind til tc, og det er det køber vil dele?
|
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, men det skal aftale mellem parterne forinden og af hensyn til bevisbyrde er det hensigtsmæssigt at gøre det skriftligt. Når der handles mellem private er alt som hovedreglen tilladt og derved gælder aftaleloven
|
|
Besvar | Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |