|
Dirac Live |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noget af det der springer i øjnene er din indbygning/flush mounting af CM5. Har du hørt nogle kloge hoveder ad, om det er noget som vil påvirke deres lyd? Jeg tænker de er designet til og stå frit på en stander. Det må være dårlige betingelser for den bagudvendte basport.
|
|
![]() |
|
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den bagudvendte reflexport er proppet med de medfølgende skumpropper. Ellers skulle der ikke være nogen problemer med denne løsning. Jeg gik faktisk efter en B&W 805 Diamond, som har sin port foran. Men prisen kunne ikke forenes med konen. De koster så også 3 gange så meget? Nu er de udgået og deres erstatning koster 4 gange prisen af CM5. Skal klare mig med mine CM5'er i en del år, før jeg kan skifte dem til noget bedre.
Redigeret af ldplusse - 08-April-2016 kl. 09:15 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |