|
Disney+ lyd 'lydhuller' |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(1)
|
+1. "Prøv med et andet kabel" er det nye sort, lidt ligesom "prøv at genstarte".
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
aalb1970
Bruger Oprettet: 13-Juli-2014 Sted: None Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg oplever kortvarige lydudfald i den indbyggede Disney+ app i mit 2017 LG tv. Tror det er appen, den er gal med, da der ikke er problemer i andre apps, ligesom at problemet heller ikke opstår i ATV appen.
|
|
--
LG B7V 55'' OLED | Sony DN-1080 AVR | Panasonic UB820 UHD-BD | ATV 4K |
|
martinrunge
Bruger Oprettet: 04-Januar-2006 Status: Offline Point: 105 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har samme problem med periodiske lydudfald på Disney+ når jeg kører gennem den indbyggede app på mit LG C9 fjernsyn. Jeg har det tilkoblet lyden til min Samsung Q86R Atmos soundbar. Det varer lige et splitsekund og kommer hver 5-10 minut og det virker lidt som om det resetter soundbaren, den viser ihvertfald kortvarigt hvilket input, den afspiller i displayet. Jeg har ingen problemer på nogen af de andre kanaler / streamingtjenester. Hverken gennem min Shield, Yousee box eller de indbyggede apps på LG (fx Netflix)
|
|
michael.hojgaard
Junior bruger Oprettet: 08-September-2014 Status: Offline Point: 47 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg oplever ikke problemer med en Disney+, LG C9 og en Beosound stage. Det er underligt at det er så "random".
|
|
MJH
|
|
LofterPalle
Super bruger Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kunne jo tyde på det er noget med netværksforbindelsen. Prøv at ændre på streaming kvalitet og se om der er en forskel.
|
|
aalb1970
Funktioner
Tak(0)
|
I mit tilfælde må det så være Disney+ serverens netværksforbindelse, den er gal med, da mit LG B7 tv er tilsluttet min 400/400 forbindelse via kablet forbindelse. Netflix og Amazon virker fint via de indbyggede apps fra samme tv og samme internetforbindelse. Mit umiddelbare gæt er, at der er en fejl i selve appen, dvs. noget i stil med "buffer overrun", der nulstiller forbindelsen i et split-sekund. Dog har det intet indflydelse på billedet. Det er kun lyden, den er gal med.
|
|
--
|
perkjaer
Bruger Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 185 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har samme problem med enkelte ting fra Disney+. Hvis jeg husker rigtigt er det kun afsnit af The Mandalorian, som har givet mig problemet.
Jeg oplever det når jeg bruge app'e på mit LG C7. TV'et er forbundet til en Denon AVR-X3500H receiver med ARC.
Hvis jeg ser det samme på mit ATV 4K forbundet til TV'et gennem receiveren, er der ingen problemer. |
|
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad har du af internet forbindelse derhjemme? Sørg for firmware er opdateret og som en anden skriver prøv at sætte kvaliteten ned.
Kører du kablet eller trådløs fra TVet?
|
|
aalb1970
Funktioner
Tak(0)
|
I mit tilfælde er det også med Mandalorian (Atmos), at jeg har oplevet problemet. Vil prøve at teste andet materiale i aften.
|
|
--
|
papman
Bruger Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg oplever det samme. Men her det også billedet, der hakker. |
|
ambilight
Ny bruger Oprettet: 25-Februar-2012 Sted: brønshøj Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg oplever 'lydhuller' på en del indhold på Disney+. Der er ikke sammenhæng med Atmos.. Dvs. har problemet med Mandalorian, men også mange andre steder
|
|
aalb1970
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan tilføje, at jeg ikke altid har haft problemet. LG appen fungerede fint indtil omkring starten af december. Der må derfor være sket noget enten med appen eller hos Disney i mellemtiden.
|
|
--
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |