recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Disney+ lyd 'lydhuller'
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Disney+ lyd 'lydhuller'

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
ambilight Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Februar-2012
Sted: brønshøj
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ambilight Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2021 kl. 12:26
Oprindeligt skrevet af aalb1970 aalb1970 skrev:

Jeg kan tilføje, at jeg ikke altid har haft problemet. LG appen fungerede fint indtil omkring starten af december. Der må derfor være sket noget enten med appen eller hos Disney i mellemtiden.

Oplever du det samme - altså at lyd til de interne højttalere kører fint, men lyd ud til soundbar 'huller'?
Til top
aalb1970 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2014
Sted: None
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aalb1970 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2021 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af ambilight ambilight skrev:

Oprindeligt skrevet af aalb1970 aalb1970 skrev:

Jeg kan tilføje, at jeg ikke altid har haft problemet. LG appen fungerede fint indtil omkring starten af december. Der må derfor være sket noget enten med appen eller hos Disney i mellemtiden.

Oplever du det samme - altså at lyd til de interne højttalere kører fint, men lyd ud til soundbar 'huller'?

Det har jeg ikke testet, men kan prøve i aften.
--
LG B7V 55'' OLED | Sony DN-1080 AVR | Panasonic UB820 UHD-BD | ATV 4K
Til top
ahp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Marts-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ahp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2021 kl. 20:36
Oprindeligt skrevet af aalb1970 aalb1970 skrev:

Jeg oplever kortvarige lydudfald i den indbyggede Disney+ app i mit 2017 LG tv. Tror det er appen, den er gal med, da der ikke er problemer i andre apps, ligesom at problemet heller ikke opstår i ATV appen.

Jeg har et LG B7 og oplever nøjagtig det samme problem som du beskriver. Og igen, ingen problemer når jeg ser via ATV 4K. Bruger en SONY soundbar.
Andre apps på LG giver ikke problemer, så tænker også at det tyder på Disney+ app’en.

Jeg ser dog stort set aldrig Disney+, så jeg orker ikke at gøre noget ved det 😁.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu