|
Diy subwoofer |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1585 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er prisen så heller ikke den same
|
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1109 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tusind tak for svar og har lige kigget din tråd igennem, virkelig spændende læsning og fede billeder 🙂 Frank
|
|
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 685 |
Funktioner
Tak(1)
|
Jeg har bygget sådan 2 stk og de spiller helt igennem suverænt - Kan absolut ikke sammenlignes med en Wharferdale 10" - kig i forum under Green Atmos Cinema, der mener jeg at jeg lagde billeder op af hele processen samt af forstærker og udmålinger.
En klar anbefaling herfra.
|
|
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
Det håber jeg da, når alt kommer til alt, så drejer det sig om at få så meget kvalitet for pengene som muligt. En sub til 1500,- kan sikkert tilfredsstille manges behov, men vil ikke passe ind i mit setup... Frank
|
|
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1585 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan det betale sig når man kan få en 10" subwoofer med indbygget forstærker til 1499kr ?
|
|
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
Vil lige høre om der er nogen som har lyttet til denne subwoofer, eller har et input til et sådan projekt...
Jeg går nemlig med tanken om at bygge to styk til min stue...
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |