|
Diy subwoofer |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
JohnConnor
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1036 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er utroligt svært at sige med filtre. Teori er én ting men et rum med mange variable er svært at forudsige i en måling. Når jeg siger måler Flat er det blot at de ikke dykker i hz ned mod 20hz. Mine 4 har stadig krævet PEQ for at en flad kurve. Jeg brugte det ikke med min Lyngdorf da den rettede dem ind med sin DSP så kommer nok også and på din processor foran?
|
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1105 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tænker at jeg må tage et skridt ad gangen, få solgt de gamle subs så der er plads til et nyt sæt og når de er bygget, så se hvordan de opfører sig sammen med Lyngdorf.
|
|
JohnConnor
Funktioner
Tak(0)
|
Sorry frank:)
Så ikke du var forfatter. MP60 fikser evt småting der er i kurven uden problemer. Så drop ekstern DSP. Du har jo PEQ pr kanal i Lyngdorf uanset
|
|
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
😂 det er helt ok. Ville ønske jeg havde plads til de 18" som du har, men tror godt at et sæt 15" vil gøre en stor forskel her...
|
|
JohnConnor
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde valgt 4 x 15” i stedet i dag👍
Der er for meget overskud til at det giver mening det andet. Glæder mig til at se hvad du får bygget. Har skruetvinger om du skal låne👍
|
|
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
Tusind tak, jeg skal nok sige til hvis jeg mangler 👍
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |