recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DNS vs. fast IP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DNS vs. fast IP

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
PlasmaFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-November-2010
Status: Offline
Point: 305
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PlasmaFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 12:22
På min TDC linie med dynamisk IP skifter min IP altså aldrig. Spørgsmålet er om du har egen offenlig IP eller du er nattet. Har du egen IP og køre din router 24/7 så har du også samme IP hele tiden.
Til top
birddog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér birddog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 12:30
Jeg sidder lidt i samme situtaion, jeg har dog waoo. Og jeg har de samme problematikker som dig, også et test domaine jeg har købt
 
nogen der har prøvet Synology ezCloud og ved om det evt. også vil virke med synologys mail server?
dette kunne være rigtig dejligt.
 
men kan se jeg også hellere må få opdateret til dsm 4.0
 
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu