|
Doctor Who: The Husbands of River Song |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Januar-2016 kl. 20:04 |
|
Dem, der måtte være interesseret i den slags, vil jeg lige minde om, at DR3 i morgen, fredag, kl. 20 viser Doctor Who "special" afsnittet "The Husbands of River Song". Det er det, som har været vist i nogle biografer i juletiden. Man kan enten se det som sidste episode i sæson 9 af "Nu Who" eller episode 0 i sæson 10.
|
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4054 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg og fruen glæder os med gensyn melodi pond (river song)
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Man kan også bare streame den i HD fra BBC :)
T-Duck - Du roder vist nogle karakterer sammen. Amy Pond og River Song er jo ikke ligefrem den samme karakter :) Er jeg i øvrigt den eneste, der er rigtig trist over, at Clara Oswald er ude af serien? :( Redigeret af Nagash - 21-Januar-2016 kl. 21:26 |
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
|
Nej, jeg savner hende også allerede, men de har jo ladet en lille dør stå åben. River Song og Amy Pond er selvfølgelig ikke samme karakter, men (SPOILER ALERT ![]() ![]() |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4054 |
|
Rory og amy dybte River for Melody, men den planet hun opvokset på, fandtes ikke ordet Pond (Bæk) så det bliv til River (Flod) Jeg kommer også til at savne Clara. Men jeg savner lige så meget Amy og Rory, og "Bad Wolf"
|
||
![]() |
||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
|
Pond betyder en dam.
Redigeret af Krjstoff - 22-Januar-2016 kl. 09:09 |
||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
|
Glimrende episode...
![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
|
Jeg har faktisk ikke set nogen af episoderne med David Tennant. Vi havde ikke adgang til DR HD dengang. |
||
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Så er du gået glip af den bedste del af Doctor Who, imho er David Tennant den bedste Doctor til dato i den nye serie, men skarpt forfuldt af Matt Smith
|
||
![]() |
||
|
Alle fra 2005 ligger på netflix.. Og ja de to er de bedste
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |