recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Doctor Who: The Husbands of River Song
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Doctor Who: The Husbands of River Song

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Doctor Who: The Husbands of River Song
    Sendt: 21-Januar-2016 kl. 20:04
Dem, der måtte være interesseret i den slags, vil jeg lige minde om, at DR3 i morgen, fredag, kl. 20 viser Doctor Who "special" afsnittet "The Husbands of River Song". Det er det, som har været vist i nogle biografer i juletiden. Man kan enten se det som sidste episode i sæson 9 af "Nu Who" eller episode 0 i sæson 10.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 21:00
Jeg og fruen glæder os med gensyn melodi pond (river song)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 21:26
Man kan også bare streame den i HD fra BBC :)

T-Duck - Du roder vist nogle karakterer sammen. Amy Pond og River Song er jo ikke ligefrem den samme karakter :)

Er jeg i øvrigt den eneste, der er rigtig trist over, at Clara Oswald er ude af serien? :(

Redigeret af Nagash - 21-Januar-2016 kl. 21:26
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 21:36
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Man kan også bare streame den i HD fra BBC :)

T-Duck - Du roder vist nogle karakterer sammen. Amy Pond og River Song er jo ikke ligefrem den samme karakter :)

Er jeg i øvrigt den eneste, der er rigtig trist over, at Clara Oswald er ude af serien? :(

Nej, jeg savner hende også allerede, men de har jo ladet en lille dør stå åben.

River Song og Amy Pond er selvfølgelig ikke samme karakter, men (SPOILER ALERT Tongue) River Song er Amys datter (hvilket du selvfølgelig ved, og jeg formoder at det også gælder T-Duck). Jeg kan ikke helt præcist huske, hvordan det var, men "River" delen går på Amys efternavn "Pond" og jeg mener, at T-Duck har ret i, at der var noget med "Melody" som blev til "Song". Der er med høj sandsynlighed 5 millioner sites på nettet, hvor alle detaljerne står, men lige nu jeg er for doven til bare at finde én af dem... Wink
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 22:42
Rory og amy dybte River for Melody, men den planet hun opvokset på, fandtes ikke ordet Pond (Bæk) så det bliv til River (Flod) Jeg kommer også til at savne Clara. Men jeg savner lige så meget Amy og Rory, og "Bad Wolf"
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Point: 682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krjstoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2016 kl. 09:09
Pond betyder en dam.

Redigeret af Krjstoff - 22-Januar-2016 kl. 09:09
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2016 kl. 09:15
Oprindeligt skrevet af Krjstoff Krjstoff skrev:

Pond betyder en dam.
Okay min fejl
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2016 kl. 21:06
Glimrende episode... Thumbs Up
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2016 kl. 22:16
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Ja lægger godt op til afsnittet på biblioteket, hvor hun "dør" Med David Tennant
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2016 kl. 23:53
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Ja lægger godt op til afsnittet på biblioteket, hvor hun "dør" Med David Tennant

Jeg har faktisk ikke set nogen af episoderne med David Tennant. Vi havde ikke adgang til DR HD dengang.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2016 kl. 04:56
Så er du gået glip af den bedste del af Doctor Who, imho er David Tennant den bedste Doctor til dato i den nye serie, men skarpt forfuldt af Matt Smith
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2016 kl. 07:41
Alle fra 2005 ligger på netflix.. Og ja de to er de bedste
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu