recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Downloade et spil til forskellige PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDownloade et spil til forskellige PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndersHP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Emne: Downloade et spil til forskellige PS3
    Sendt: 31-Juli-2009 kl. 14:27

Jeg har flere steder læst på nettet, at hvis én bruger betaler for et spil på PSStore, så kan man logge ind hos vennerne, og downloade det samme til deres maskiner, og at dette skulle være helt lovligt.

Men hvis jeg eksempelvist køber et onlinespil som Battlefield, og går over til naboen og logger mig ind og henter det til hans PS3, så er han jo nødt til at logge på som mig, og derved kan vi ikke begge to spille spillet samtidigt?

Hvad er så fidusen?

Dette er afprøvet med Gran Turismo Prologue (der kræver at man logger sig ind før det startes), men min kammerat kan ikke logge sig ind som "sig selv", men er nødt til at bruge min konto...

Til top
pinkytk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Maj-2007
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2009 kl. 14:35
Nu har jeg kun prøvet det med ekstra sange til guitar hero og der virkede det downloadede fint på alle brugere.
Til top
Kasperp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2007
Sted: Næstved,Denmark
Point: 233
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2009 kl. 14:36
"Fidusen" er vel at man skal betale for sine spil?

Jeg vil tro at de spil man downloader er bundet til den enkelte konto, og derfor kan de ikke spilles hvis man logger ind som en anden.
Til top
AndersHP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-August-2008
Sted: Denmark
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2009 kl. 20:07

Oprindeligt skrevet af Kasperp Kasperp skrev:

"Fidusen" er vel at man skal betale for sine spil?

Jeg vil tro at de spil man downloader er bundet til den enkelte konto, og derfor kan de ikke spilles hvis man logger ind som en anden.

Klart.

Jeg havde dog forstået det som en "bonus", der på den måde gjorde, at der blev købt flere spil på PSN, og kom flere spillere online. Netop da man kan gå sammen nogle stykker og købe et spil man ellers ikke ville have købt..

Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2009 kl. 07:20

Man kan godt dowloade spil, også spille dem når man er logget ind med en anden account.

Dog er det ikke alle spil det virker med. Men langt de fleste spil og DLC kan man share.

Det er heller ikke lovligt at gøre det. ( Du må ikke give dine login oplysninger til andre personer) Ikke fordi jeg skal blande mig eller spille politimand, bare for oplysningens skyld.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu