|
DR applikation - begrænset indhold |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er en fejl hos DR.
I sidste uge skrev de på forsiden, at en del havde de problemer, og at de arbejder på problemet.
|
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 983 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har også oplevet det de sidste par dage.
Har lige fået ny VPN, så troede det var det og rodede som en gal for at finde ud af hvad der var galt.... Kan nu se andre har samme problem, så det har bare været et dårligt timet tilfælde...
|
||
![]() |
||
Usukjelds ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2014 Status: Offline Point: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er en fejl i app'en. DR har udsendt en opdatering, som løser det. Når I har opdateret app'en på jeres AppleTv skulle problemet gerne være løst.
|
||
Panasonic 55EZ950
Marantz NR1508 Scandyna 5.1 setup |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Lidt OT: Stopper afspilningen stadig tilfældigt, når man ser noget via DRTV-appen (har Apple TV 4)?
Får også den besked om, at jeg er i et andet land |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er jo godt nok, men det jeg mener er at der i applikationen, hvor der skulle være et billede, titel og måske beskrivelse af udsendelsen står “begrænset indhold. Vi kan se....”. Tak for svar. Jeg siger det videre.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Opdateringen er kommet i dag og er en tilbagerulning til en tidligere version. Klaus
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja, vi er tilbage på den game version, der pludseligt s,ider undertekster og viser netværksfejl, hvis man forsøger at genstarte udsendelsen.
Forsøgte at se Hamilton her til aften. Vi måtte kun stoppe to gange. Amatører siger jeg bare....... Klaus
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej. Prøv at overvej hvilke ting, der kan være med årsag til denne situation. For kun et par år siden læste jeg på dette forum, at andre forum medlemmer var trætte af, at skulle købe en ny boks, hver gang de tegnede et nyt abonnement på en service. Man ønskede EN boks, der kunne bruges til flere at disse services. Ikke en Yousee boks, ikke en Telia boks osv. Det har de så til dels fået med en Apple Tv, en Android TV boks, en Android Boks eller en Intel NUC PC. Men lige pludseligt er der to leverandøres involveret. En Hardware leverandør, der kun skal levere en boks og et styresystem. Og en del software leverandører, der kun hver skal levere nogle Apps til de forskellige bokse. Men lige pludseligt, får leverandørerne IKKE betaling for softwaren ved levering af hver boks, og brugerne forventer at de gratis kan downloade Apps og alle opdateringer. Om Apple Tv vil jeg skrive. At jeg ved ikke hvor problemet ligger. Og jeg ved ikke om DR har hyret et eksternt firma til at udvikle og vedligeholde deres App. Men kan man forstile sig at de IKKE har fået fuld dokumentation udleveret fra Apple, om hvordan Apple TV's GEO blokering virker? Jeg vil glæde mig til at høre, hvem i nu syntes der er nogle Amatører, som Klaus skrev? Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Undskyld mig, mener du at Apple overfor virksomheder der udvikler apps til ATV, tilbageholder informationer? Klaus
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Redigeret af T-Duck - 01-Juni-2020 kl. 10:36 |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej Det er en blandt flere muligheder. Som jeg tidligere skrev: 'For et stykke tid siden var der en aften hvor DR havde problemer. Først fik vi en lignende fejlmeddelelse på KODI's DR App. Så skiftede jeg til www.dr.dk/drtv på Chrome Browseren. Her havde DR allerede lagt en undskyldning. Og efter 30-60 min blev udsendelse afbrudt. Og til sidst skiftede jeg så til DR Channels APP, som så virkede resten af aftenen.' På Android så vi problemet EN Aften, og så IKKE mere. Jeg tror IKKE at de professionelle der udvikler DR's App til Apple TV er dårligere, end dem der udvikler DR App's til Android. Så hvorfor et problemet På Apple TV ikke løst endnu? Men måske kender DR's professionelle Apple TV udviklere ikke dit link? Eller måske har DR lavet et meget dårlig kontrakt med Udviklingerne? Eller måske er det bare et tegn på, at DR skal spare og har bestilt App'en det billigste sted? Og hvis du ønsker, kan jeg da godt skrive, at jeg godt kunne forestille mig at Apple IKKE udleverer fuld dokumentation, om hvordan deres GEO blokering virker, for at undgå, at nogle vil hacke det. Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
carsten ved desværre ikke bedre. Dog har han ret i 1 ting. DR har ikke selv en udviklingsafdeling til at udvikle apps. (selvom jeg faktisk mener de har annonceret efter nogen for lang tid siden) - De kommer faktisk fra en norsk virksomhed der hedder Agens. - Som har lavet apps til både norsk, engelsk og dansk tv/radio. (og spil og alt muligt andet :-))
Til gengæld er jeg ret sikker på at det ikke er selve DR der er problemet, men derimod adgang til data fra CDN, eftersom DR ikke selv hoster deres video, men alt ligger hos Akamai (som genvandt udbuddet for et års tid siden så vidt jeg husker)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |