|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 58> |
Forfatter | |
MUF722 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Jeg bor i Sverige og trækker signalet ned med en tagantenne. Jeg så "Anamorph" på DR HD her til aften og bemærkede 2-3 hak (lyd+billed) Lyden på de nye kanaler er fantastisk. DTS! |
|
Flemming
|
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Jeg oplevede kun 2 hak i billede (ikke lyd mener jeg) i går aftes. Det var under Forbrydelsen II. Jeg havde tidligere set "Home" og "Billeder fra Danmark (eller hvad det nu lige hed)" uden problemer.
|
|
Anders
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
slet - forkert forum
Redigeret af spawn - 02-November-2009 kl. 07:11 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() |
Jeg oplevet ingen problemer, dog lige med undtagelsen af at der ingen DD 5.1 lyd var, jeg modtager via satellit men prøvet også via DVBT , heller ingen DD, men måske billedet så mere komprimeret ud via DVBT, ihvertfald lige ved første øjekast. Sønnes modtager var på 1080i, hvilket ikke så special godt ud.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Har også bemærkede hak engang imellem via DVB-T,men har ikke lagt mærke til det,når det er via DVB-S
![]() |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Jeg havde to små hak på da jeg så Home gennem Yousee. Virkede som om der lige manglede et par frames i filmen. Ikke noget vildt eller stort.
Rigtig flot kanal, bliver nok den første DR kanal jeg kommer til at se noget på. Redigeret af bibihest - 02-November-2009 kl. 08:03 |
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Jeg har,i min reciever står der 5.1 DTS via DVB-T,men via DVB-S satellit kun 2 kanals lyd på,min boks er en combo DVB-S og DVB-T fra CD.
Redigeret af ghost-the-man - 02-November-2009 kl. 08:11 |
|
![]() |
|
karkov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
hos yousee er der heller ingen surround lyd i nu
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Jeg oplevede også hak præcis 2 gange under Forbrydelsen. Modtaget via YouSee på Sony W4500. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
jan160674 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
![]() |
Præcis det samme her, så også "fantastiske planet". Der var nogle få hak i de 3 udsendelser tilsammen. Under fortrydelsen II gik så helt galt til slut, måtte slå over på alm. dr1 for at kunne følge med i handlingen. Der var så mange hak at samtalerne simpelthen var umulig at forstå. Jeg tager det ned med alm. antenne. Men wouoww for en kvalitet, jeg blev hel deprimeret da jeg måtte skifte tilbage til DR1. Fuck hvor var det grynet efter 5 timer på HD. Jeg synes ellers tidligere at DR1 stod ganske flot på mit TV.
|
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Mine hak var slet ikke slemme. De varede hver kun ca. 1-2 sek. Og det var det. Lyden fortsatte uden problemer.
|
|
Anders
|
|
![]() |
|
LunD^ ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-August-2009 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Jeg oplevede 2 gange den satte ud under forbrydelsen, men jeg troede det var signalet der lige faldt lidt..
|
|
Panasonic 42" X10Y
Sony BDP-S350 Logitech Z5500 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 58> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |