|
DR Kontant: Gigant for enhver pris |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10432 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er jeg bestemt ikke enig i. Tværtimod. Og når de så opsøger "synderen" kan eller vil han sjældent svare for sig. Jeg synes der er fint at få den slags frem i lyset - det gør at man måske er mere vågen næste gang man handler med sådan et firma. Når det så er sagt har jeg kun haft positive oplevelser de få gange jeg har benyttet "klik og hent" i Elgiganten. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Sendte på et tidspunkt min ældre mor i elgianten efter ny iphone, der forsøgte sælgern også ihærdigt at få hende til at skifte abonenement, fordi hun bestemt ikke havde nok data i hendes nuværende med 5 gb. Han forsøgte med panzer glas, forsikring, nyt abonnement, da intet bed på blev han næsten sur og ubehøvlet.
|
|||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Mon ikke man skal overveje om det er butikken det er galt med, hvis man ikke er tryg ved at lade sin mor på 75 gå derned alene
|
|||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det med apostroffen er nu ikke nødvendigt. Det er snyd når det sender en mail om at nu kan man hente varen, og varen så på mystisk vis er forsvundet når man kommer for at hente den. Det er snyd når sælgeren lyver om at den ting man har besværet sig med at afhente ikke er der. Det er ikke et lokketilbud, men en allerede afgivet bestilling man kommer for at hente. Mersalg og upsalg er ikke snyd.
|
|||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lige præcis... Sender man hende i Bilka for at købe en mikrobølgeovn, så kommer hun enten hjem med den eller også er den udsolgt. Men sender man hende 2 gange i Elgiganten med en ring rundt om varen i kataloget. Så kommer hun hjem med en helt andet og dyrere vare. Foruden hun nu har tegnet abonnement med et andet el-selskab.
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 580 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
.
Redigeret af moremusic - 19-November-2020 kl. 19:59 |
|||
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 888 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det der mest irriterer mig ved Elgiganten er at der sjældent er nogen som gider hjælpe en med at finde en vare. Men finder man den selv og bevæger sig mod kassen så får de pludselig travlt med at få sat deres navn på 'salget' og de bliver skide sure når jeg beder dem rende og hoppe.
|
|||
.
|
|||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4908 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det hele handler om optimering og profit.
Kunderne vil ikke betale for service. Elgiganten tjener for lidt på selve salget og forsøger at proppe forsikringer mv ned i halsen på folk. Hvis vi sammenligner Power og Elgiganten, så er Elgiganten klart dem jeg helst vil handle med. Så hvis man gerne vil have service og hjælp skal man søge andre steder hen.
|
|||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Efter at jeg fik udbetalt hele købsbeløbet hos Elgiganten for to tordenfluer på mit 18 måneder gamle TV, ville jeg vise min tilfredshed ved igen at købe et TV hos Elgiganten.
Jeg modtog beløbet i kontanter i Sønderborg og ville have samme fabrikat, men en årgang nyere. Jeg fandt et tilbud på dette Tv hos Elgiganten i en anden by. Et tilbud der endog gav mig overskud. Ifølge oplysninger på nettet havde afdelingen kun et tilbage. Jeg bestilte på nettet. Jeg ventede til efter den tid jeg skulle, men fik ingen bekræftelse på afhentning. Alligevel kørte jeg for at afhente. Desværre havde man kun et udstillingsTV, hvilket jeg ikke ville have. Jeg havde ikke købt et brugt. Jeg ønskede et nyt. Tilbage i Sønderborg afkrævede jeg kørselsgodtgørelse på kr 3,12 år km på forgæves kørsel. Elgigantens varehuschef udbetalte mig beløbet på lidt mere end 1000 kr samt bestilte det ønskede, der kom med ekspresfart. Er par uger senere opdagede jeg en prisnedsættelse og jeg fik omkring kr 1500 retur. Vel havde Elgiganten lavet en fejl, men mon ikke at de gjorde fejlen god igen? |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
KennethJensen
Junior bruger Oprettet: 10-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Som kunde skal man ikke glemme at hvis man har fået en ordrebekræftelse, så SKAL de levere varen senest 14 dage efter den lovede leveringsdato, ELLER de skal betale den meromkostning du har betalt for at købe varen et andet sted.
|
|||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan du ikke lige linke til, hvor det står i lovgivningen?
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad måtte du betale for de to tordenfluer og kan de også bruges på et tv, som har en anden alder?
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |