recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR Kontant: Gigant for enhver pris
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR Kontant: Gigant for enhver pris

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Efter at jeg fik udbetalt hele købsbeløbet hos Elgiganten for to tordenfluer på mit 18 måneder gamle TV
Hvad måtte du betale for de to tordenfluer og kan de også bruges på et tv, som har en anden alder? LOL Wink
Ja, den er sgu go' med dig 😉
Historien er det den, at dengang for fem år siden, da Samsungs TV var præget af tordenfluer, blev der anført herinde på forum, at Samsung kun erstattede, indtil apparatet var 6 måneder.

Jeg fandt et testprogram, der viste 2 1/2 af de små bæster helt foroven.
Så tog jeg foto og anmeldte det. Knap en uge senere fik jeg udbetalt hele købsbeløbet. Man erstattede endog selv om apparatet var 18 mdr.

Tordenfluerne var gratis, og de blev behørigt afleveret sammen med skærmen. 😂



Redigeret af bentpetersson - 20-November-2020 kl. 16:54
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
KennethJensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennethJensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 18:14
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af KennethJensen KennethJensen skrev:

Som kunde skal man ikke glemme at hvis man har fået en ordrebekræftelse, så SKAL de levere varen senest 14 dage efter den lovede leveringsdato, ELLER de skal betale den meromkostning du har betalt for at købe varen et andet sted.
Kan du ikke lige linke til, hvor det står i lovgivningen?

Beklager -det med 14 dage kan jeg ikke længere finde. Men her er beskrivelse af at butikken skal kompensere dig hvis varen er dyrere andre steder og de ikke kan levere til den lovede pris:

Til top
fltk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 9019
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 21:04
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Tilbage i Sønderborg afkrævede jeg kørselsgodtgørelse på kr 3,12 år km på forgæves kørsel.
Elgigantens varehuschef udbetalte mig beløbet på lidt mere end 1000 kr.


Kørte du godt nok mere end 300 km efter et TV? Havde det været mig ville jeg have valgt en butik tættere på.Wink

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox DVB-C/T2/S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 21:57
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Tilbage i Sønderborg afkrævede jeg kørselsgodtgørelse på kr 3,12 år km på forgæves kørsel.
Elgigantens varehuschef udbetalte mig beløbet på lidt mere end 1000 kr.


Kørte du godt nok mere end 300 km efter et TV? Havde det været mig ville jeg have valgt en butik tættere på.Wink

Flemming

Elgiganten i Sønderborg havde ikke den model som jeg ville have. De hjalp mig med at søge og vi fandt at der var et på lager i Vejle. Det var nærmeste butik og jeg ville sikre mig at TVet ikke havde været ude og var kommet retur med fluer eller andre fejl. Jeg kørte derefter direkte til Vejle.
Tomhændet tog jeg tilbage til varehuschefen i Sønderborg. Det ville blive Elgiganten i Vejle, der skulle betale for min forgæves kørsel.
Det lykkedes mig at få samme model direkte fra Samsung, der ikke havde været åben.
Vi åbnede denne model i Sønderborg hos Elgiganten, hvor vi både undersøgte TVet for fluer og andre fejl. Endelig tog jeg apparatet med hjem. 


Redigeret af bentpetersson - 20-November-2020 kl. 21:59
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu