|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||
alias ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 157 |
![]() |
|
DR HD væk og dukker ikke op efter fuld søgning eller manuel søgning.
Der kommer heller ikke nogle af de nye kanaler frem under hverken fuld eller manuel søgning. |
||
![]() |
||
Knudsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|
Jeg har enda lavet en "reset to factory" og startet HELT forfra med NØJAGTIG samme resultat...! Hvad er firmware version på dit Panasonic...? Firmware version på panasonic kan ses ved at: - trykke kanppen: "Menu" - og vælge: Indstillinger/System/System information - Øverste linie hvor der står "Firmware version". |
||
![]() |
||
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
![]() |
|
Min firmware er 1209.
|
||
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny Yamaha RX-V473 |
||
![]() |
||
Jesper Rasmussen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2010 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Heller ingen DR HD hos mig pt. Har prøvet med scan efter kanaler uden resultat. Jeg har grundpakken så ved ikke om der er pillet ved andre HD-kanaler.
Netværks-ID: 701 (8260 Viby J/Århus Syd) TV: Panasonic TX-P42GA11 Firmware: 1213 Fredag eftermiddag monterede jeg nye HF-tætte antennestik fordi jeg har haft lidt problemer med udfald på netop DR HD pga. indstråling - og de nye stik så også umiddelbart ud til at løse problemet, men jeg da jeg senere på aftenen tændte for TV'et manglede DR HD - "Hva' fa'en er nu det?!" tænkte jeg. Og efter at have brugt en time på at pille ved kabler og rode rundt i menuen på TV'et og lave scan efter nye kanaler osv tænkte jeg, at jeg da lige kunne spørge google, om der var andre, der manglede DR HD - og det er der så, kan jeg se :o) /Jesper |
||
![]() |
||
Knudsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|
Her er en liste over os i denne tråd som har problemerne. Det er sansynligvis ikke relateret til model eller Net-ID eller firmware.... Den eneste fællesnævner (ind til videre) er at det er Panasonic som har problemet...
Og har du info som skal med så tilføj endelig dine info... Og meget gerne hvis det er andet mærke end Panasonic. Jeg vil bruge dette til den sag jeg har hos YouSee, i tilfælde af problemet ikke er væk mandag eftermiddag. Så skal jeg nemlig genoptage min sag, og så er det jo meget rart at have noget info så de ikke bare tror det er mit TV som er fucked up...! ------------------------- Deaster: Net-ID: ?? TV: Panasonic ?? Firmware: ?? ------------------------- Alias: Net-ID: 701 TV: Panasonic TX-P37X10Y Firmware: 1215 ------------------------- Knudsen: Net-ID: 1746 (Skanderborg AF) TV: Panasonic TX-P42GA11 Firmware: 1213 ------------------------- Boost: Net-ID: 151 (Hovedstaden) TV: Panasonic TX-P42G10 Firmware: 1209 ------------------------- Jesper Rasmussen: Net-ID: 701 (8260 Viby J/Århus Syd) TV: Panasonic TX-P42GA11 Firmware: 1213 ------------------------- Redigeret af Knudsen - 31-Januar-2010 kl. 11:43 |
||
![]() |
||
Toshi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
|
Jeg har også mistet DR HD, C+ Film HD og C+ Sport HD. Havde i øvrigt et lignende problem i sommer, hvor jeg kunne finde C+ kanalerne via min tuner i computeren, men ikke via tv'et. Havde besøg af tekniker fra Yousee, men det var altså centralt noget var galt... Håber de løser det hurtigere denne gang (sidst tog det 3 uger) for jeg har altså alvorligt satset på Super Bowl i HD på søndag.
Net-ID: 150
TV: Panasonic 50V10
Firmware: 2011
|
||
![]() |
||
pvh1987 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
|
Pyha - nu ved jeg da, at det sandsynligvis ikke er mit fjernsyn, den er gal med.
Jeg har lige fået mit nye plasma-tv i sidste uge (Panasonic P42V10E) - jeg har haft store problemer med kanalerne på DVB-C-tuneren, indtil jeg fandt ud af at man skulle indtaste netværksnummer og lign - det faldt jeg tilfældigvis over på yousee's hjemmeside. Nu beholder kanalerne deres plads og forsvinder ikke lige pludselig. Undtagen DR HD. Den forsvandt efter kanalopdateringen - den kunne jeg ellers se før? Jeg går ud fra at det er en generel fejl hos YouSee, siden der er andre der også har problemer? Den skulle være på plads 3 hos mig, men der er ingen kanal på den plads. Beder man alligevel om kanal 3 siger den "Ugyldig kanal". |
||
![]() |
||
![]() |
|
Yepper... Nøjagtig samme problem jeg har - også plads nummer 3 ![]() ![]() Vil du oplyse Net-ID samt firmware version, for så har jeg nemlig noget at gå videre med mandag (hvis det skulle blive nødvendigt) |
||
![]() |
||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
|
Er der andre som har mistet EPG (ud over nu og næste program) samtidigt med at DR HD forsvandt, og som ikke har fået den tilbage?
|
||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
||
![]() |
||
pvh1987 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
|
Ja - jeg bruger net-id 421 (da jeg bor på Fyn og har indbygget tuner), firmware version er vist den nyeste: 2013-1000. Jeg har indtastet 143 MHz som frekvens og 6875 som symbolrate, som der står et eller andet sted på YouSee's hjemmeside.
Det undrer mig at man godt kan bytte om på rækkefølgen af kanalerne, men når man så tænder igen dagen efter, så er de tilbage hvor de var, da de blev læst ind? Meget irriterende, men man kan vel vænne sig til det. |
||
![]() |
||
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
![]() |
|
Jeg har netop opdateret min fw til 1215, men det gav ikke nogen forandring.
|
||
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny Yamaha RX-V473 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Problemet ligger vel hos YouSee? Altså, at kanalen ikke kan findes når man søger. Jeg har hørt fra andre at de stadig har kanalen, og det er vel nok fordi de ikke har lavet en kanalopdatering her i weekenden. Såvidt jeg forstår problemet, så har det ikke noget med vores tv at gøre. Forhåbentlig da ikke, i hvert fald. Jeg har kunnet modtage kanalen før weekenden.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |