|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Ud over at få DR HD tilbage, så har jeg også fået EPG tilbage.
Der er dog stadigvæk flere kanaler med uacceptablet dårligt signal siden i onsdags (= pixelering og udfald), f.eks. MTV, The Voice og VH1.
![]() |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
Jesper Rasmussen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2010 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
DR HD er også dukket op på mit TV igen, dejligt.
Men selvom problemet nu er løst for denne gang kunne det være interessant at finde ud af, hvorfor det tilsyneladende kun er Panasonic TV (og Sony?!?), der har haft problemer - er det Panasonic eller Yousee, der ikke overholder DVB-C standarden (hvis der er en sådan)? Nogen bud? /Jesper |
|
![]() |
|
pvh1987 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Jeg har fået DR HD igen, da jeg genindlæste kanalerne i går aftes. Det er jo dejligt. Derudover burde jeg fra i dag kunne se TV3+ HD og Kanal 5 HD som er bonuskanaler til YouSee's mellempakke nu. Dem kan jeg ikke se, men har ikke genindlæst kanaler siden i går. Jeg forstår det som om at jeg kan se disse kanaler uden kort og kortlæser - er det korrekt?
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Nej det er ikke korrekt. Bonuskanalerne kræver, som de hele tiden har gjort, programkort. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
pvh1987 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Aha... det kræver måske det der hedder YouSee Plus?
Jeg beklager meget at det ikke er den rigtige tråd at spørge om dette i, men nu kan jeg vel ligeså godt få det afklaret :-) hehe |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
JA, for at se de kanaler du har men Digitalt + enkelte andre, så kræves ikke andet end en kompatibel modtager. Alt andet kræver et kort. Alle oplysninger er at finde på You See´s hjemmeside.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Ja enten YouSee Plus, som er leje af boks samt programkort til 89,- om måneden eller YouSee Kort, som er programkortet alene til 30,- om måneden. |
|
Per H. Nielsen
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
YouSee har åbenbart droppet MP2 stereo lydsporet på DR HD, nu er der kun AC3 5.1 448 Kbps.
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Så er DR HD samt EPG info ud over nu og næste forsvundet igen for mig!
![]() EDIT:
Og fejlraten er helt vildt høj på f.eks. The Voice, så den slet ikke kan ses (der er ganske korte ophold i total sort skærm). Redigeret af DrageMester - 07-Februar-2010 kl. 15:17 |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja de kludrer i det igen. Mere info i denne tråd: TV3+ HD væk på
yousee?
|
|
Per H. Nielsen
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Jeg oplever at der periodisk er huller i den EPG som YouSee udsender (Frederiksberg, grundpakke). Min Dreambox cacher vist EPG, så hullerne er formentlig større end hvad jeg oplever. Det plejer at løse sig selv i løbet af nogle timer. Men ok... det lyder som om at dine problemer er større end det, så måske er en fejlmelding til YouSee på din plads? |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
DR HD er hverken at finde på mit Pana X10Y eller mit Philips. Ikke godt nok!!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |