|
Dårligt billede med DVD på BenQ w6000 |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
kanvas
Super bruger Oprettet: 03-November-2005 Sted: Måløv Status: Offline Point: 302 |
Sendt: 09-Oktober-2009 kl. 09:38 |
Det lyder helt sikker som om at det er CW delay der står forkert i servicemenuen. Et problem jeg har haft med alle mine BENQ projektorer ( Inc. nuværende W 10000) Se dette link fra HI4ALL http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=52792&K W=kanvas |
|
s0ad
Super bruger Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 490 |
Sendt: 09-Oktober-2009 kl. 16:58 |
Fandt dette link og det er nøjagtig sådan mit billede ser ud, når man ser dvd film.
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62448 Jeg har været inde i ISF service menuen, men der findes ikke noget der hedder CW delay :/ Redigeret af s0ad - 09-Oktober-2009 kl. 17:09 |
|
kanvas
Super bruger Oprettet: 03-November-2005 Sted: Måløv Status: Offline Point: 302 |
Sendt: 09-Oktober-2009 kl. 17:12 |
Du skal ikke i ISF menuen, men ind i sevicemenuen. Du skal dog vide at såfremt du roder med noget her, kan du riskere at miste garantien. Da det ikke virker som du er helt med på hvad servicemenuen er, og hvad man kan derinde, vil jeg råde dig til at sende projektoren til service. |
|
s0ad
Sendt: 09-Oktober-2009 kl. 17:22 |
Jeg har totalforsikring på lortet, så jeg tør nok springe ud i det.
Hvordan kommer jeg ind i den service menu, har du nogle ideer til det? Hvis jeg skal sende den ind til service, så skal jeg vel punge op for det eller kan jeg henvise til, at det er en decideret fejl på produktet? |
|
kanvas
Sendt: 09-Oktober-2009 kl. 17:30 |
For komme ind i service menuen på W5000. Jeg ved ikke om dette også gælder den nye W6000
På fjernbetjeningen skal du trykke på menu,
gå til den sidste fane til højre,
tryk, op, ned, op, ned.
PÅ egen risiko Redigeret af kanvas - 09-Oktober-2009 kl. 17:30 |
|
fumper
Guld medlem Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
Sendt: 09-Oktober-2009 kl. 17:43 |
Vil nok lige sige at din totalforsikring formentlig er præcis INTET værd hvis du selv velvidende at det kunne ske, skader den ved at rode rundt i servicemenuen, hvad med at få dem ud fra den butik du har købt den i? hvis problemet virkelig er så udtalt kan der vel ikke være nogen tvivl om at det er en fejl på projektoren?
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
s0ad
Sendt: 09-Oktober-2009 kl. 18:46 |
Er ISF kalibrerings menuen ikke servicemenuen? Jeg skal i hvert fald taste en bestemt kode for at komme ind i den.
Jeg burde altså kunne tage den med ned hvor den er købt og forlange et servicetjek på produktet? Er bare nervøs for, at de pludselig vil bonge mig for 750 kr. Tror jeg kontakter BenQ på mandag og hører dem af, hvad de mener. Redigeret af s0ad - 09-Oktober-2009 kl. 18:46 |
|
kanvas
Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 11:39 |
Prøver du på at sende aben videre????? http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=67616& PN=3 |
|
betho
Super bruger Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 14:10 |
Det var da at opgive temmelig hurtigt. Jeg er sikker på at BenQ og din forhandler gerne vil have feedback på evt. problemstillinger, da det er en ny projektor, der sikkert har sine børnesygdomme. Jeg har lige fået én igår og er spændt på hvad jeg finder. Det lyder da som en fehler på projektoren, så jeg forstår ikke helt frygten for en regning... Snak dog med din forhandler. |
|
s0ad
Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 15:41 |
Det var inden jeg havde set dvd på den, tjek evt. datoen.. Jeg fik set en Sanyo PLV z3000 for et par dage siden, og skarpheden og farverne er nu en del bedre på en DLP, så jeg beholder denne her i første omgang :) Redigeret af s0ad - 10-Oktober-2009 kl. 15:43 |
|
s0ad
Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 15:48 |
Det var en makker som arbejder i HIFI klubben der prøver at bilde mig ind, at det er min PS3 der er problemet, selvom jeg har testet med en anden dvd afspiller. Han mener det er fordi jeg ikke har noget ordentligt grej altså kabler til en halv million og en blueray afspiller til 5 millioner. Så han snalkker om, at jeg skal passe på, hvis den ikke fejler noget, for så står jeg med en regning på 750 kr. Jeg mener under alle omstændigheder at problemet muligvis er en børnesygdom som du nævner, det er sgu ikke mit grej der fejler, for HD materialet såsom spil og film, ser jo kanon ud. Redigeret af s0ad - 10-Oktober-2009 kl. 15:51 |
|
fumper
Guld medlem Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 21:40 |
Men sagde du ikke netop at du havde prøvet på en anden dvd afspiller? og jeg tror da nok vi er nogen stykker der havde opdaget hvis PS3 var verdenshistoriens værste DVD afspiller....
Såfremt du har prøvet på en anden dvd afspiller mener jeg ikke der kan være nogen tvivl, det har aldrig før været et problem mig bekendt at dvd afspillere skulle give farveladefarver, hvis de ikke var fra HiFi-land og havde kostet spidsen af en meget dyr ting... tror måske din makker mener hvis den bliver sendt til reparation, jeg mener at første punkt må være at få butikken ud og kigge, alternativt at tage den med til butikken og knalde den på en af deres afspillere. (nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, men går ud fra du har prøvet at koble afspilleren direkte til projektoren for at udelukke fejl fra eventuelle mellemled, samt testet kablet) Men hvis du har købt den af en makker, så kan jeg godt forklare hvad der er galt, det er murphy's lov i fuld effekt... Jeg har 3 gange i mit liv solgt noget til gode venner, og alle 3 gange er det gået galt, trods de bedste intentioner. |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |