|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() Sendt: 17-Januar-2011 kl. 19:43 |
Dropbox skattejagt : http://wiinyt.dk/forum/comments.php?DiscussionID=2595
Fik lige en tiltrængt ekstra GB på min konto
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
hitolaus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Awesome! Tak for linket, dejligt med en ekstra GB :-)
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Takker mange gange :-D
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Takker :)
|
|
![]() |
|
Hulobe ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2010 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Så vidt jeg kan se løfter det ikke grænsen på de 8 GB. Så hvis man har nok venner at give dropbox til, - så er det spild af tid.
Hvis ikke, - så er 1 GB jo næsten 50% ekstra - gratis. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Det er jo en skattejagt......
|
|
![]() |
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
Utroligt hvad man gør for en GB.
![]() |
|
/Peter
|
|
![]() |
|
PlasmaFreak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 305 |
![]() |
Tak.
Den kigger jeg lige på når jeg har lidt mere tid :D |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |