|
DSLR til Ghana/Safari tur |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville købe 2-3x 16GB-kort eller måske endda bare 8GB-kort. Det ville være så ærgeligt hvis det eneste kort du har med går i stykker eller bliver væk/ stjålet. Når du har en bærbar med burde 2-3 8GB-kort være fint. |
|
![]() |
|
B-CLG ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
Med PC med på turen ville jeg nok købe 64 GB kortet, og så kopiere til PC jævnligt, således, at du har de fleste data begge steder.
Skulle kortet gå i stykker, så kan man også købe nyt i Afrika. Dit valg af kamera & tilbehør lyder i øvrigt fornuftigt. God tur :-) |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Tillykke med kameraet. Har det selv og har ikke haft gang i mit spejlrefleks siden. Kameraet har dog ikke så meget zoom, så du skal nok tæt på løverne... God fornøjelse med det.
Jeg ville overveje at købe et grip også. Kameraet er ret glat, så jeg tænker at du ville gå glæde af et grip på de hullede veje. |
|
![]() |
|
piddy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
Jeg har ledt og ledt efter sony ag-r1 grebet, som kan sættes på kameraet så man holdet bedre på det. Det er desværre i restordre over det hele. Jeg har ikke kunne finde nogle danske butikker som har det på lager. Jeg rejser d. 12. januar så fandt et sted i England, hvor det var på lager. Betalte lidt mere men så har jeg det inden jeg tager afsted.
Har du nogle gode råd til mig nu hvor du selv har samme kamera? Tænker på opsætning osv. Hvor hurtigt fylder du dit SD kort op?
Redigeret af piddy - 31-December-2013 kl. 10:20 |
|
![]() |
|
piddy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
Hej. Please hjælp med et hurtigt svar. Jeg havde allerede købt et Sandisk Extreme dsxc 64 Gb med 45 Mb/s, men var nede i fotobutikken og han sagde at til full hd var et kort med 95 mb/s anbefalet. Er det rigtigt?
Jeg havde ikke noget backup kort så købte et sandisk extreme pro sdhx 16 gb ,ed 95 mb/s. Burde begge være hurtigere nok til full hd video ? eller er det mere still billeder jpeg+raw der trækker data? Svar gerne hurtigt. Jeg rejser nemlig i morgen. .) Tak
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Læs denne tråd i gennem:
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Svante ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
overvejer selv at købe sony rx 100 ,men har set på rx 100 2 med wi fi. hvad siger i til eye find Card som har som kan bruges som til alternativ
|
|
![]() |
|
Det ser ud til der ikke er den store forskel på kortene så jeg kan bruge begge to. Rejser i morgen :) Glæder mig så meget. Tusind tak for hjælpen :)
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2815 |
Du vil absolut ingen forskel bemærke på de 2 kort - god tur iøvrigt.
|
|
![]() |
|
Reminder til en selv - lån ikke sit kamera ud for nu sidder der et fingertryk på lensen. :(
Er det noget der påvirker billedet ? Og hvordan fjerner jeg det?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sprit
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Vil sprit ikke ødelægge overfladen? Jeg ville ikke turde bruge sprit! Måske brillerens? Og så spray dette på en klud, som man får hos optikeren, og køre med cirkulære bevægelser fra centrum af linsen og udad.
Redigeret af turbo2 - 18-Januar-2014 kl. 21:04 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |