|
DSLR til Ghana/Safari tur |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sprit er en mild og flygtig væske der kan bruges til alt. Brillerens er sikkert bedre
|
|
![]() |
|
piddy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
Det må jeg se om jeg kan finde her i Accra. Men vil det påvirke det endelige billede som kameraet tager inden jeg får det renset væk?
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Tag eventuelt indersiden af en blød bomulds tshirt og brug den sammen med din ånde hvis du kan få den til at give en anelse dug. Bare vær sikker på der ikke er sandkorn eller lignende!
Jeg ville holde mig langt væk fra ren sprit, da man ikke kan være sikker på om coatingen kan tåle det. Hvorvidt billederne vil blive påvirket er ikke sikkert, det vil nok også være i modlys der er størst risiko. Ellers kan du hurtigt se det hvis du tager et par testbilleder. Fedtfingre på den forreste linse vil i værste fald give en lidt uskarp/tåget effekt. |
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Det er i hvert fald ikke helt rigtigt. Jeg har engang ødelagt matskiven på et manuelt SLR med sprit. Jeg troede ligesom dig at det ikke kunne skade noget. Jeg tog i den grad fejl. Den blev helt mælkehvid og var lige til skraldespanden. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Det var netop coatingen, jeg tænkte på - Der var ingen reaktion IMOD brillerens... Er det anbefalelsesværdigt at bruge?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |