|
DSU vs. Neural X |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
Eeyore ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dolby Surround Upmixer
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4862 |
|
Thanks
|
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
|
Har du sammenlignet DSU og DTS:N? Hvad synes du om måden dts upmixer ting til loftet?
|
||
![]() |
||
Eeyore ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 362 |
|
Jeg syntes det virker ok, men det svinger fra film til film. Generelt kan jeg bedre hvad DSU gør med lofthøjtalerene, men jeg syntes at forskellen er til at leve med, hvis alternativet er at miste front wides.
|
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
|
Eyecore: Hvad er din vinkel mellem left/right i siddepositionen?
Jeg har ikke den store erfaring med wides, men ville gerne opleve det.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |