|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
I følge You See har de endnu ikke planer om udfasning af Analogt TV, men man ved jo aldrig hvad der sker, den eneste mulighed for mere plads til kanaler er jo at man udsender dem Digitalt, og får mere plads til det, ved at få færre der sendes Analogt. TV2 til den tid vil i så fald næppe længere være at finde som en Must Carry kanal.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
|
Tak Radiomand. Ok. Vi tager det som det kommer. Den glæde min mor udviste da jeg kom med boksen var det hele værd. Skal jeg give hende en boks igen om 1½ år igen, gør jeg det gerne. Teknikken udvikler sig jo med lynets hast. /Ole |
||
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|
Tak for oplysning om Ennovia. Desværre er det ikke nok til at finde oplysninger om boksen på internettet. Mine bemærkninger om TV 2 fra 2012 angår ikke din mors boks. Ingen venter at YouSee fra 2012 vil sende TV 2 kodet. Din mor kan fortsat modtage TV 2 og alle øvrige ukodede digitale kanaler fra YouSee efter 2012. Mine bemærkninger om TV 2 fra 2012 vedrører alene digital tv-modtagelse via egen antenne. Desværre sælges der mange billige DVB-T modtagere uden kortlæser, således en i Kvickly i næste uge. Jeg vil derfor anbefale at købe Boxer-godkendte DVB-T modtagere. |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
|
Derfor var jeg også lidt betænkelig ved denne boks, men det viste sig så at passe til hendes behov. Tak for dit input i tråden. Det er en jungle, og ja, der sælges for meget skrammel, som uheldigvis købes af uvidende personer. God søndag. |
||
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
||
![]() |
||
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
|
Innova produkterne laves af TNJ Electronic i Kina http://www.tnjchina.com.cn/
Her kan i se hele deres produkt serier. |
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|
Jeg kan ikke finde se nogen DVB-C boks under det link. Boksen hedder i øvrigt Ennovia. |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
filthat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
|
Det kunne tænkes at det var denne her: http://etilbudsavis.dk/ugens-tilbud/52321/dvb-c-boks-til-kabel-tv
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeps. Det er den. /Ole |
||
Kokkeole
||
![]() |
||
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
|
Stødte på nogle DVB modtagere kaldet Innova og regnede at det så at det var sådan en af de bokse. Troede du havde skrevet forkert om hvad den skulle bruges til, da du har lavet dit indlæg i forumet for digital terrestrial modtagelse, altså DVB-T. Redigeret af Aspagilus - 04-Juli-2010 kl. 23:57 |
||
![]() |
||
JBoysen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2009 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
|
Har selv købt en Blue Tinum DVB-C boks i Bilka. Boksen som omtales her har jeg set i Kvickly og det er samme papkasse, men et andet kabinet. Så jeg vil tro at det er samme producent, dvs. BlueTinum.
|
||
![]() |
||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
Tror ikke du skal regne med at bluetinum producerer noget som helst... Kunne bedst forestille mig at de køber OEM i østen og rebrander... Og muligvis smider i andre kabinetter
|
||
![]() |
||
JBoysen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2009 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
|
Nej, det har du nok ret i for hardwarens vedkommende. Så de bygger kun softwaren i maskinen (firmwaren).
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |