recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB-C MPEG 4 Boks til Glentevejen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVB-C MPEG 4 Boks til Glentevejen

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Johenri Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-November-2009
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: DVB-C MPEG 4 Boks til Glentevejen
    Sendt: 04-November-2009 kl. 17:00
Hej.

Jeg står og skal anskaffe mig en DVB-C boks med MPEG4. Signalet har jeg fra Glentevejens Antennelaug som sender det digitale spejl og HD ukodet. 

Jeg overvejer Samsung H3106 som YouSee lige nu har til 995,-. Men - hvis jeg køber den hos YouSee kan jeg så overhovedet bruge den? Forstået på den måde: er der noget der gør at den kun kan bruges på YouSees net? 

Håber der er nogen der kan hjælpe

Hilsen
John Henriksen 
Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 339
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2009 kl. 13:18
Hej. Jeg får signal fra Kragsbjerg i Odense, de sender Yousee kanaler
men ikke alle. Så jeg er også interesseret.

Hilsen Steen
smedev
Til top
Looklight Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2008
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2009 kl. 05:12
Glentevej har et box til salg på deres kontor til kr.250.- for tiden og der skulle kom et nyt med mpeg4 til næste år.

Smile

Døren. Ma-on: 12-13, to 15-17
66 14 41 77. Ma-on: 10-13, to 13-17:30

SUPERTILBUD !!!! DVB-C digitalboks, kr. 250.-
Har du en fladskærm uden DVB-C digitalmodtager, har vi et choktilbud på en boks til kr. 250.-
Boksen modtager, Det Digitale Spejl, som er alle de kanaler du er vant til bare i flot digital kvalitet. Udover den bedre kvalitet i billedet, får du også xtra programmer, som ikke udsendes analogt. Bl.a. pr. 1/11, DR's nye børnekanal, Ramasjang og Historiekanalen.

Ønsker du vores á la carte programmer, udover Det Digitale Spejl har vi en anden boks til kr. 890.- som f.eks. giver afgang til TV2 kanalerne enkeltvis, Canal+ film og sport, TV1000 filmkanalerne og Viasat Golf, fra nov.

Kvaliteten i begge disse bokse er i standard digital kvalitet, SD. Til næste år kommer vi med en ny boks, som yderligere også modtager de MPEG4 HD kanaler vi pt. udsender. Pris måske kr. 1.700.-

NB! Boksen er ikke nødvendig, for at se TV i vores forening, efter de analoge kanaler i luften, bliver slukket 31/10

Redigeret af Looklight - 07-November-2009 kl. 05:18
Panasonic TH-42PZ85

Panasonic DMP-BD55

Kiss VR-588

Onkyo TX-SR706

PS3 m500Gb hdd

Focal Sib XL 5.1
Til top
Looklight Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2008
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2009 kl. 00:50
Oprindeligt skrevet af Johenri Johenri skrev:

Hej.

Jeg står og skal anskaffe mig en DVB-C boks med MPEG4. Signalet har jeg fra Glentevejens Antennelaug som sender det digitale spejl og HD ukodet. 

Jeg overvejer Samsung H3106 som YouSee lige nu har til 995,-. Men - hvis jeg køber den hos YouSee kan jeg så overhovedet bruge den? Forstået på den måde: er der noget der gør at den kun kan bruges på YouSees net? 

Håber der er nogen der kan hjælpe

Hilsen
John Henriksen 

Kig evt. here... http://forum.glenten.dk/viewtopic.php?t=425
DVS. nej.
Ouch

Redigeret af Looklight - 10-November-2009 kl. 00:50
Panasonic TH-42PZ85

Panasonic DMP-BD55

Kiss VR-588

Onkyo TX-SR706

PS3 m500Gb hdd