Jeg fatter ikke en meter....
Jeg har et Panasonic TH-42PZ70 (ca. 3 år gl. model) som iflg. manualen har en MPEG-2 DVB-T tuner indbygget.
Jeg har den store tv pakke til alle tv (altså både settopboks og analoge apparater) fra energimidt.
På mit tv kan jeg nu også modtage lidt DVB kanaler, og her er det så kæden hopper af. Jeg kan kun fange de kanaler der ligger i MUX 1, 2 og 3 (med undtagelse af HD, folketinget, TV2 syd, NRK1, Kanal syd, TV2 norge og SVT1)
MUX 1 DR1, DR2, DR HD, Folketinget
MUX 2 TV2 Midt/Vest, TV2 Syd, Kanal Midt-Vest, NRK1
MUX 3 TV2 Østjylland, Kanal Østjylland, Kanal Syd, Tv2 Norge, SVT1
MUX 4 DR Ramasjang, TV5 Monde, RTL, SAT 1, ZDF, ARD
MUX 5 TV2 Nord, TV4, DR Update, DR K, SVT 2
MUX 6 VH1, TV2 Zulu, TV2 Charlie, Kanal 5, Discov. World, Discov T&L
MUX 7 Animal Planet, Eurosport, Eurosport 2, Boomerang, MTV, VH1 Class, Extreme Sports
MUX 8 Nick- Denmark, CNN, TV2 Film, Cartoon, Discovery, BBC World, Dicsov Science
MUX 9 TCM, 6'eren, CANAL9, Disney Channel, Disney XD, Kanal 4
Det hænger jo ikke sammen... DVB-C kanaler på en DVB-T tuner.
Jeg har ingen analog antenne og signalet kommer næsten direkte fra fiberboksen og ind i TV'et via std. coax kabel derfra. Alle de analoge kanaler er der i øvrigt som de skal være. Kablerne og samlingen undervejs er tætte og der er ingen kraftige signal kilder undervejs der kan 'pumpe' DVB-T signalet ind på kablet.
Jeg har selvfølgelig forsøgt at skifte til Sverige og Findland (Helsinki) indstillinger uden anderledes resultat.
Jeg har som nævnt settop boks, så det er ikke afgørende at det digitale signal virker, men når det nu er der så :-)
Håber nogen har et bud.