recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB-T/C USB Tuner fra Bilka/Føtex
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVB-T/C USB Tuner fra Bilka/Føtex

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
MLS Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MLS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 12:27
Yes!

Jeg tog chancen og downloadede fra JørgenT's reference ovenfor (- et helt straight site, intet kommercielt tilbud om at scanne min computer for alverdens mangler).

Driveren installerer fint, og min MyGear-tuner leverer nu kanaler i samme omfang som Cinergy-tuneren gør.

Så tak til alle, som bidrog til løsningen, teknisk og moralsk.

Mvh
ML
Til top
MLS Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MLS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 17:28
Hej jbulow.

Jeg skal lige for god ordens skyld bemærke, at jeg var godt i gang med den nedhentede driver, da du lagde dit tilbud frem om at maile din til mig. Det var altså ikke bevidst fra min side, at du kom til at ulejlige dig forgæves.

Mvh
ML 

Til top
jbulow Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Februar-2011
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbulow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af ML ML skrev:

Hej jbulow.

Jeg skal lige for god ordens skyld bemærke, at jeg var godt i gang med den nedhentede driver, da du lagde dit tilbud frem om at maile din til mig. Det var altså ikke bevidst fra min side, at du kom til at ulejlige dig forgæves.

Mvh
ML 

No problem
Til top
rasmuskarlsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Juli-2006
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuskarlsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 10:41
.

Redigeret af rasmuskarlsen - 15-Marts-2012 kl. 14:53
Til top
Psymon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2011
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Psymon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 10:52
Umiddelbart nej... det er  eMPIA 2885 enhed der sidder i den, men en hurtig google giver ikke positive udsigter til at det virker under linux
Til top
rasmuskarlsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Juli-2006
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuskarlsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 11:08
.

Redigeret af rasmuskarlsen - 15-Marts-2012 kl. 14:54
Til top
- Iver Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-August-2007
Point: 214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér - Iver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2012 kl. 08:53
@ML vil du opsummere hvilken version du downloadede fra siden og hvilken platform du kører den på?
Til top
MLS Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MLS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2012 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af - Iver - Iver skrev:

@ML vil du opsummere hvilken version du downloadede fra siden og hvilken platform du kører den på?

Jo, gerne.

Hjemmesiden:

og under EM28xx with UAC:
BDA_082311_UAC

Kører med DVBLink TVSource version 3.2.2 på Windows 7 Pro 32 Bit.

Da jeg har to tunere på det samme kanaludvalg, har jeg ikke fuldt overblik over, hvor stabilt den rent faktisk kører, fordi den anden tuner jo kan have "taget over", uden at jeg bemærker det. Jeg har endnu ikke haft brug for at lave to samtidige optagelser.

/ML
Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu