|
DVB-T/C USB Tuner fra Bilka/Føtex |
Besvar | Side <1 456 |
Forfatter | |
MLS
Bruger Oprettet: 09-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
Funktioner
Tak(0)
|
Yes!
Jeg tog chancen og downloadede fra JørgenT's reference ovenfor (- et helt straight site, intet kommercielt tilbud om at scanne min computer for alverdens mangler). Driveren installerer fint, og min MyGear-tuner leverer nu kanaler i samme omfang som Cinergy-tuneren gør. Så tak til alle, som bidrog til løsningen, teknisk og moralsk. Mvh ML
|
|
MLS
Funktioner
Tak(0)
|
Hej jbulow.
Jeg skal lige for god ordens skyld bemærke, at jeg var godt i gang med den nedhentede driver, da du lagde dit tilbud frem om at maile din til mig. Det var altså ikke bevidst fra min side, at du kom til at ulejlige dig forgæves. Mvh ML |
|
jbulow
Ny bruger Oprettet: 25-Februar-2011 Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
rasmuskarlsen
Bruger Oprettet: 24-Juli-2006 Status: Offline Point: 193 |
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af rasmuskarlsen - 15-Marts-2012 kl. 14:53 |
|
Psymon
Super bruger Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
Funktioner
Tak(0)
|
Umiddelbart nej... det er
eMPIA 2885 enhed der sidder i den, men en hurtig google giver ikke positive udsigter til at det virker under linux
|
|
rasmuskarlsen
Bruger Oprettet: 24-Juli-2006 Status: Offline Point: 193 |
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af rasmuskarlsen - 15-Marts-2012 kl. 14:54 |
|
- Iver
Bruger Oprettet: 03-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
Funktioner
Tak(0)
|
@ML vil du opsummere hvilken version du downloadede fra siden og hvilken platform du kører den på?
|
|
MLS
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, gerne. Hjemmesiden: og under EM28xx with UAC: BDA_082311_UAC Kører med DVBLink TVSource version 3.2.2 på Windows 7 Pro 32 Bit. Da jeg har to tunere på det samme kanaludvalg, har jeg ikke fuldt overblik over, hvor stabilt den rent faktisk kører, fordi den anden tuner jo kan have "taget over", uden at jeg bemærker det. Jeg har endnu ikke haft brug for at lave to samtidige optagelser. /ML
|
|
Besvar | Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |