Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24761
|
Sendt: 29-Maj-2008 kl. 14:47 |
T-Duck skrev:
Men Jer der har blu-ray. Kan i se forskel på om der forskel på en HD-film eller bare opskaleret. For det kan jeg ikke. For har brugt om computer med mit på et tidspunkt, og med powerDVD 7 ultra, syns bare ikke der nogen forskel fra HD til en opskalret DVD, ud over at der er 7.1 fysisk nu
OKay, det mærkeligt. men hvem udgiver den her i landet? |
det er sf film som udgiver den, det er nok derfor at blu-ray udgaven ikke er kommet. for i sverige kommer dvd og blu-ray først i august.
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 29-Maj-2008 kl. 14:48 |
Kampus skrev:
T-Duck skrev:
Men Jer der har blu-ray. Kan i se forskel på om der forskel på en HD-film eller bare opskaleret. For det kan jeg ikke. For har brugt om computer med mit på et tidspunkt, og med powerDVD 7 ultra, syns bare ikke der nogen forskel fra HD til en opskalret DVD, ud over at der er 7.1 fysisk nu
OKay, det mærkeligt. men hvem udgiver den her i landet?
|
Her er det så at fårene bliver skilt fra bukkene
Hvis ikke du kan se forskel, er det fordi dit Prosonic ikke kan levere et kvalitets billede. Længere er den ikke
|
og hvem er bukken?
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 29-Maj-2008 kl. 14:49 |
T-Duck skrev:
Kampus skrev:
T-Duck skrev:
Men Jer der har blu-ray. Kan i se forskel på om der forskel på en HD-film eller bare opskaleret. For det kan jeg ikke. For har brugt om computer med mit på et tidspunkt, og med powerDVD 7 ultra, syns bare ikke der nogen forskel fra HD til en opskalret DVD, ud over at der er 7.1 fysisk nu OKay, det mærkeligt. men hvem udgiver den her i landet?
|
Hvis ikke du kan se forskel, er det fordi dit Prosonic ikke kan levere et kvalitets billede. Længere er den ikke
|
og for det andet er det stedig ikke et prosonic jeg har, men et aldi |
et aldi, det tv har jeg ikke hørt om.
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
Ophørt
--
Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Point: 1196
|
Sendt: 29-Maj-2008 kl. 15:03 |
flemming larsen skrev:
T-Duck skrev:
Kampus skrev:
T-Duck skrev:
Men Jer der har blu-ray. Kan i se forskel på om der forskel på en HD-film eller bare opskaleret. For det kan jeg ikke. For har brugt om computer med mit på et tidspunkt, og med powerDVD 7 ultra, syns bare ikke der nogen forskel fra HD til en opskalret DVD, ud over at der er 7.1 fysisk nu OKay, det mærkeligt. men hvem udgiver den her i landet?
|
| og for det andet er det stedig ikke et prosonic jeg har, men et aldi |
et aldi, det tv har jeg ikke hørt om. |
Det er et medion. Jeg ar har prøvet på en anden tråd at gøre opmærksom på at mange her inde nærmest overfuser, stakkels folk der spørger om et billig mærke. Og jeg køre både med dyrt og med billigt, og syns sku ikke der nogen forskel
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 29-Maj-2008 kl. 15:08 |
medion, ok det kender jeg. aldi kendte jeg ikke. jeg har selv haft en medion pc på et tidspunkt, og den kørte bare. den var sku udemærket.
deres tv har jeg kun se for flere år siden, mener de havde dem i fona engang. ellers ser jeg dem kun slukket, så dem skal jeg ikke kunne udtale mig om.
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8580
|
Sendt: 29-Maj-2008 kl. 15:09 |
T-Duck skrev:
ØHHHHHHH Nu er det lige frem når det køre over computer, så er det grafikkortet der behandler billedet, og ikke fjensynet |
Det skal stadigvæk vises på en skærm.
|
|
Ophørt
--
|
Sendt: 29-Maj-2008 kl. 15:25 |
flemming larsen skrev:
medion, ok det kender jeg. aldi kendte jeg ikke. jeg har selv haft en medion pc på et tidspunkt, og den kørte bare. den var sku udemærket.
deres tv har jeg kun se for flere år siden, mener de havde dem i fona engang. ellers ser jeg dem kun slukket, så dem skal jeg ikke kunne udtale mig om. |
Det er fordi, at jeg har prøvet at kigge hos forhandlerne, om der var noget der kunne friste af tv. men jeg syns ikke at de dyre er bedre.
|
|
Ophørt
--
|
Sendt: 29-Maj-2008 kl. 15:26 |
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 29-Maj-2008 kl. 15:27 |
T-Duck skrev:
flemming larsen skrev:
deres tv har jeg kun se for flere år siden, mener de havde dem i fona engang. ellers ser jeg dem kun slukket, så dem skal jeg ikke kunne udtale mig om.
|
Det er fordi, at jeg har prøvet at kigge hos forhandlerne, om der var noget der kunne friste af tv. men jeg syns ikke at de dyre er bedre. |
det er jo også kun smag og behag, mit valg at tv er heller ikke det bedste, efter folks mening herinde. men sådan er det bare.
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
Ophørt
--
|
Sendt: 29-Maj-2008 kl. 15:32 |
flemming larsen skrev:
T-Duck skrev:
flemming larsen skrev:
| Det er fordi, at jeg har prøvet at kigge hos forhandlerne, om der var noget der kunne friste af tv. men jeg syns ikke at de dyre er bedre. |
det er jo også kun smag og behag, mit valg at tv er heller ikke det bedste, efter folks mening herinde. men sådan er det bare. |
Men derfor skal man ikke rakkes ned for det, fordi de andre mener deres er det bedste i verden
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 29-Maj-2008 kl. 15:36 |
T-Duck skrev:
flemming larsen skrev:
T-Duck skrev:
flemming larsen skrev:
| Det er fordi, at jeg har prøvet at kigge hos forhandlerne, om der var noget der kunne friste af tv. men jeg syns ikke at de dyre er bedre. |
det er jo også kun smag og behag, mit valg at tv er heller ikke det bedste, efter folks mening herinde. men sådan er det bare.
|
Men derfor skal man ikke rakkes ned for det, fordi de andre mener deres er det bedste i verden |
åh fuck. så skal du finde nogen de første poster, jeg var med i starten, hvor jeg sagde at mit samsung, var lige så godt som panasonic. det var sku, så jeg var glad for at jeg ikke stod over for folk. der blev man svinet lidt til.
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8580
|
Sendt: 29-Maj-2008 kl. 15:45 |