|
Dynaudio Contour 30 - for tæt på væg? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
Søren.B
Bruger Oprettet: 17-Januar-2012 Sted: København DK Status: Offline Point: 63 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er helt enig. Forventningens glæde skal man heller ikke kimse ad :) Jeg håber dog, at du får din drøm opfyldt før end siden 😉
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12326 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er i hvert fald én stor ting der skal købes til setuppet først, så det har lange udsigter Jeg er også rigtig glad for mine DLS M66 alligevel.
|
||
Søren.B
Funktioner
Tak(1)
|
|
Det kan jeg godt forstå! :) De er fede. De er allerede et væsentligt step up fra mine nuværende AR-11, som jo er ren vintage, men som jeg også har været rigtig glad for.
Jeg opgraderede til en Hegel H190 for et par år tilbage med drømmen om Contour 20 på et tidspunkt. Nu har jeg så muligheden for at tage det skridtet videre og købe 30 serien. Så vidt jeg kan læse mig frem til, kan H190'eren trække dem uden problemer. Jeg tager den med, når jeg skal lytte til højttalerne :)
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12326 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Medmindre du kan lide at være døv, så kan de fleste fornuftigt byggede forstærkere jo trække de fleste højttalere.
Redigeret af Naiera - 15-Februar-2022 kl. 12:34 |
||
Søren.B
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, jeg hører sjældent meget høj musik. Det regnede jeg også lidt med :)
|
||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er i øvrigt sjovt, at der kun er to analoge indgange (plus HT-input) på sådan en H190'er, men den har selvfølgelig også flere digitale indgange end min Hegel HD25 DAC
|
||
Søren.B
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, den er lidt begrænset analog-mæssigt, men det kompenserer den netop for på den digitale side, når man har det behov :)
|
||
Søren.B
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er de landet i stuen. Jeg er en meget, meget glad mand. Konen skal godt nok lige smøres kan jeg fornemme "De er altså lidt voldsomme. Skal de stå så langt ude?" Vi snakker max 30 cm ud fra væggen. Hun må lige vænne sig til tanken!
Sælger havde købt Confidence 60 parret med sin H590 Jeg nåede desværre også at høre dem inden jeg gik. Haha. Nå, men jeg er ovenud lykkelig! God weekend til alle og tak for gode råd og vejledning. Mvh Søren
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4708 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøv med 20 cm, det er ikke sikkert du kan høre forskel. Og tillykke med dem, gode højttalere er vigtige
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
|
Han er dum |
||
Søren.B
Funktioner
Tak(0)
|
|
Han er i hvert fald en meget privilegeret mand
|
||
Søren.B
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det prøver jeg med det samme! Tak! Så kan jeg også drukne støjen fra min datter, der strejker imens min kone putter hende Og så håber jeg, at der ikke er noget, der hedder karma efter den kommentar
|
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |