|
Dynaudio Focus 600 XD |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
FÅRK! Jeg er misundelig!!!!
M.v.h. |
||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fede højtalere! Tillykke med dem.
Lyden er jo altid vigtigst, men til den pris, kunne man vel godt ønske, at Dynaudio ikke var så konservative i deres design af denne højtaler. Altså, f.eks. er deres Contour-serie jo ganske flot.
|
||
miko
Junior bruger Oprettet: 31-Januar-2011 Sted: Nuuk Status: Offline Point: 39 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ang. design, synes jeg Dyn gjorde en bommert med Excite vs Focus. Den billigste serie, Excite, så laangt federe ud end den dyrerer Focus serie.
|
||
Marantz sr7005 ud5005 Behringer A500 Dynaudio Focus 260 Focus 210c. Panasonic AX800
|
||
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan godt følge dig, men sådan en udformningen fungere godt lydmæssigt og er pris billig at lave. En særlig udformning ville nok koste mere at lave og ville betyde færre penge til lyd eller en mere pris. Jeg mener ikke at der er plads til at den må koste mere i forhold til Dynaudio's andre produkter, jeg mener at de har fundet "sweet spot" (Jeg drømmer selv om dem, og kunne selv sagt tænke mig at de var billigere, men da det bare ville betyde mindre lyd, så er jeg ikke så sikker på at jeg ønsker lavere pris. Måske kunne 400'eren være mig nok?)
|
||
.....
|
||
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sidder her i kælderen med en kold sne.
De spiller som englene synger. Alle pengene værd. Otto. Du har ret, man finder ikke et forstærker og højtalersæt der spiller lige så godt og nærmest nul forvrængning. |
||
SVP03
|
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Stop nu!! Vi giiiiider ikke høre om de "latterlige" højttalere!! Misundelse kan forekomme - I STORE MÆNGDER. M.v.h. |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fik ikke lige fat i hvor mange grunker de koster...
|
||
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men det har jeg ikke betalt. |
||
SVP03
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for kaffe |
||
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var en dyr uge.
Sådan et sæt og 2 MK Sound X12 sub. |
||
SVP03
|
||
Rasmus8D
Guld medlem Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du et af de dersens pengetræer?
Eller var det pensionen der røg😀👍 Spøg til side, gad seriøst godt at høre dem ;-) bliver spændende engang at komme til... Men det er ufattelig mange penge! |
||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
||
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
|
Stadig billig hobby i forhold til bilerne
Når nu det hele er på plads, var det så noget med en lyttetest ? |
||
SVP03
|
||
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |