|
Dyre CD og blu-ray afspillere, kan det betale sig? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
xcardman
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
man skal vel heller ikke bruge mere til stereo det smarte er netop at man kan skifte mellem sin surround receiver og denne denon så surround og stereo bliver helt adskilt, men der bruges de samme fronter når man kører i surround, bliver ens denon til en effektforstærker er super glad for min løsning, super stereo og når der skal ses film tryk på en knap og min onkyko 806 overtager den del Redigeret af xcardman - 04-Juli-2012 kl. 09:13 |
||
Therock
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 581 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" | |
||
Tweaky
Guld medlem Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Enten har du ikke læst det jeg svarede på, eller også har du ikke fået morgenkaffen helt sunken endnu Der var blev skrevet at en PMA2010 havde 6 kanaler og der ikke ville egne sig til stereoforstærker foran en surroundreceiver. Jeg pointerede blot at Denon'en netop kun havde 2 kanaler
Redigeret af Tweaky - 04-Juli-2012 kl. 09:45 |
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |