recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EB GAMES FISKETORVET SNYDER.....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEB GAMES FISKETORVET SNYDER.....

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
mstoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2007 kl. 01:32
Få fat på den sælger som du lavede aftalen med og tag en sludder med ham. Jeg ville lave den støreste scene. Jeg har returneret de mest utrolige ting ved blot at være stædig 

Håber det ender som det skal.
Til top
birk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2007 kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af Pade2204 Pade2204 skrev:

jeg tror bestemt heller ikke det kan lade sig gøre.

Men hvorfor ventede du 1 måned med at komme tilbage med din PS2 - når de nu sagde det nok var travlt d 23/3, kunne du måske have kommet et par dage efter og ikke én måned.  Det virker tosset!
hej jeg kan kun give dig ret. jeg skulle have henvendt mig ca. et par dage efter, det var dumt gjort. jeg tror jeg ringer og snakker med dem, hvis de vil snakke med mig. og mange tak til alle, der har prøvet at hjælpe mig. det er bare super lækkert.  MVH BRIAN
Til top
birk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2007 kl. 10:58
jeg skal nok give jer besked, om hvordan løsningen bliver. MVH BRIAN
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2007 kl. 12:21

Du er nok selv ude om det, du skulle ikke have ventet en måned, men have reageret på et par dage.

Nå, men held og lykke med hvad du finder ud af...

mvh Christian
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2007 kl. 12:25
I øvrigt hvis du som en del af handlen lader din PS2 + spil indgå, skal du ikke regne med at få det fulde PS-3 beløb tilbage, kan du overhovedet returnere i en sådan situation? De er vel ikke idioter i butikken?
mvh Christian
Til top
Moveteam Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2006
Status: Offline
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2007 kl. 15:12
Jeg synes ikke udmiddelbart der er noget galt i man først kommer en måned senere. Det sker også tit for mig, man gider ikke lige tage en til byen og retunere ellers har man ikke tid
Jeg har heller ikke haft for gode erfaringer med EBGames, godt nok i Svendborg, jeg var der inde og købe en Blu-Ray film (Resident Evil) og da jeg kom hjem læste jeg en anmeldelse, og den havde fået 1 stjerne, og jeg opdagede der ikke var noget emballage på, og det er der ikke på nogle af Blu-Ray filmene derinde. Og så da jeg kom der ind igen ville de ikke. Men min far har hjulpet mig nu og har fået de 200 kr tilbage.
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2007 kl. 15:50
Tja .......... hvis en måned er ok så er to måned vel også ok og så er tre måned vel også ok.

Hvad med den anden vej: hvis skidtet går i stykker er det så ok at butikken er en måned om at få det repareret?

Et eller andet sted er jeg temmelig sikker på at hvis EB Games var 1, 2, 3 måneder om at repearer en PS3, så skulle der nok være nogle der mente at der sq var for dårligt ............... men på den anden sider er det altså helt ok at man venter en måned på at komme og aflevere den ps2'er der skal indgå i handlen.

Ka' I se dobbeltmoralen
Til top
Moveteam Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2006
Status: Offline
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2007 kl. 17:09
Ja.. Men jeg har da oplevet ting, der har været til rep. i flere måneder. Men hvis man selv kommer ind en måned efter, og flipper ud på butikken, hvis de er en måned om at reperere så synes jeg også det er urimeligt.
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2007 kl. 17:38
Oprindeligt skrevet af Moveteam Moveteam skrev:

Jeg synes ikke udmiddelbart der er noget galt i man først kommer en måned senere. Det sker også tit for mig, man gider ikke lige tage en til byen og retunere ellers har man ikke tid
Jeg har heller ikke haft for gode erfaringer med EBGames, godt nok i Svendborg, jeg var der inde og købe en Blu-Ray film (Resident Evil) og da jeg kom hjem læste jeg en anmeldelse, og den havde fået 1 stjerne, og jeg opdagede der ikke var noget emballage på, og det er der ikke på nogle af Blu-Ray filmene derinde. Og så da jeg kom der ind igen ville de ikke. Men min far har hjulpet mig nu og har fået de 200 kr tilbage.


Altså... du har da lov til at læse på coveret om filmen før du køber den - du har også muligheder for at læse om filmen 1.000.000 steder på nettet.
Hvis du køber en film, kommer tilbage nogle timer efter, ja så kunne du jo bare have set filmen - gratis.
Sådan hænger verdenen nu ikke sammen efter mit hovede.

I samme båd har EB games sikkert alle dem der går ned og køber et pc spil, tar det hjem, brænder det, og går tilbage for at sige at det ikke er ok/fejler noget. Sigøjnere!
Til top
birk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2007 kl. 18:50
hej til jer alle. jeg fik ringet og snakket med butiks chefen, og jeg undskyldte min handling igår. vi fik en god snak, og han tog imod min undskyldning. han kunne godt forstå at jeg blev skuffet og vred. han har lavet en fejl, og det har jeg også. vi har aftalt jeg kigger ud på onsdag, så finder vi en løsning. det syntes jeg lyder fint. jeg skal nok skrive hvad løsningen bliver, men jeg tror den bliver fornuftig.
Til top
birk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2007 kl. 21:26
hej til jer alle. så tog jeg ud som aftalt, for at sælge min ps2 + 12spil. det blev ikke den gode løsning som jeg havde håbet. 800kr var hvad jeg fik. jeg har lært at man skal ikke, lave en mundtlig aftale.... surt  MVH brian
Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1120
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2007 kl. 21:31

ps2 + 12 spil.. 800 kr . Det er da helt ude i hampen....

 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu