recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EB GAMES FISKETORVET SNYDER.....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEB GAMES FISKETORVET SNYDER.....

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
mstoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2007 kl. 22:05
Så ville jeg nok have solgt den et andet sted og sagt "FUUUCK AF EB-GAMES!" 
Til top
multi19 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-November-2005
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2007 kl. 23:32
Bliver Vred på dine vegne birk, kæft nogle svin !!!
Til top
birk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2007 kl. 23:42
ja jeg syntes det er frækt. de vil gerne have vi handler hos dem, men dette er ikke ok syntes jeg. jeg var træt af skændes med dem. jeg ville næsten heller have givet det væk, til en som ikke hade mulighed for at købe det. det ville have gjort mig mere glad. MVH BRIAN
Til top
multi19 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-November-2005
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2007 kl. 15:27
Ja jeg handler der aldrig efter den historie, og har da også tænkt mig at fraråde venner/familie/bekendte at handle med sådan nogle sataner. Men hygge

Mvh Jakob.


Boykot EB GAMES FOREVER !


Redigeret af multi19 - 26-April-2007 kl. 15:29
Til top
birk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2007 kl. 16:43
Oprindeligt skrevet af multi19 multi19 skrev:

Ja jeg handler der aldrig efter den historie, og har da også tænkt mig at fraråde venner/familie/bekendte at handle med sådan nogle sataner. Men hygge

Mvh Jakob.


Boykot EB GAMES FOREVER !
hej multi 19 tak for din støtte, jeg fraråder også alle jeg kender at handle i EB GAMES. jeg har taget ved lærer af dette. håber også i kunne bruge mine, oplysninger. mange tak til jer alle for jeres svar. MVH BRIAN
Til top
Kanee Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-August-2006
Status: Offline
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2007 kl. 16:53
Ham der lavede fejlen var ikke ham der ville tro på dig, tænk hvis alle bare kunne gå ind og sige det? Så ville ideen med tilbudet forsvinde. Nej ham der lavede fejlen var ham der ikke gav dig papir på aftalen, men det var jo hans fejl, og ikke EB Games som kæde. Desuden vil jeg faktisk gå så langt til at sige at det ligeså meget er din egen skyld, da du ikke fik papir på det. Du burde have tænkt dig bedre om.

Jeg har altid fået god betjening i EB Games, og vil forsat handle der. At en medarbejder laver en fejl, det kan ske for alle butikker. De ansætter jo dem de mener er bedst kvalificerede, men de kan stadig lave fejl. At totalt boykotte dem og ikke anbefale nogen at handle der er måske lige at gå over stregen. 
Til top
birk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2007 kl. 00:24

Oprindeligt skrevet af Kanee Kanee skrev:

Ham der lavede fejlen var ikke ham der ville tro på dig, tænk hvis alle bare kunne gå ind og sige det? Så ville ideen med tilbudet forsvinde. Nej ham der lavede fejlen var ham der ikke gav dig papir på aftalen, men det var jo hans fejl, og ikke EB Games som kæde. Desuden vil jeg faktisk gå så langt til at sige at det ligeså meget er din egen skyld, da du ikke fik papir på det. Du burde have tænkt dig bedre om.

Jeg har altid fået god betjening i EB Games, og vil forsat handle der. At en medarbejder laver en fejl, det kan ske for alle butikker. De ansætter jo dem de mener er bedst kvalificerede, men de kan stadig lave fejl. At totalt boykotte dem og ikke anbefale nogen at handle der er måske lige at gå over stregen. 
  hej kanee det har du nok ret i. jeg må sige at hvis en sælger, laver en aftale med mig en anden gang. så tror jeg han blive lidt mærklig, hvis jeg kræver det skriftligt. men sådan bliver det. MVH brian

Til top
Quarker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 220
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2007 kl. 10:44

Oprindeligt skrevet af Kanee Kanee skrev:

At en medarbejder laver en fejl, det kan ske for alle butikker. De ansætter jo dem de mener er bedst kvalificerede, men de kan stadig lave fejl. At totalt boykotte dem og ikke anbefale nogen at handle der er måske lige at gå over stregen. 

Jeg er til dels enig. Dog synes burde en butik med et godt service niveau dække sine medarbejdere. Dvs. hvis butikkens medarbejere laver en fejl skal det ikke komme kunden til last men derimod komme butikken til last. Det er sådan noget som viser at en butik virkelig går op i service.

Jeg regner ikke med at handle med EB-games efter denne historie.

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2007 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af Benja Benja skrev:

Oprindeligt skrevet af Kanee Kanee skrev:

At en medarbejder laver en fejl, det kan ske for alle butikker. De ansætter jo dem de mener er bedst kvalificerede, men de kan stadig lave fejl. At totalt boykotte dem og ikke anbefale nogen at handle der er måske lige at gå over stregen. 

Jeg er til dels enig. Dog synes burde en butik med et godt service niveau dække sine medarbejdere. Dvs. hvis butikkens medarbejere laver en fejl skal det ikke komme kunden til last men derimod komme butikken til last. Det er sådan noget som viser at en butik virkelig går op i service.

Enig - men

Det er dog en ting i hele denne sag der dog til en vis grad undskylder EB games syntes jeg.

Og det er tidsforløbet. Det at kunden først kommer tilbage 1 måned (eller hvor meget det nu helt præcis er) efter den mundtlige aftale er indgået.

Dels kan man argumentere at det ikke er rimeligt at en ekspedient skal kunne huske en sådan mundtlig aftale der er indgået med en tilfældig kunde i butikken efter så lang tid, tænk på hvor mange kunder der er hver dag. Dels kan man argumentere at varen man vil bytte med er blevet ældre og mere brugt i den ekstra måned der er gået, så bytteværdien er faldet, dels kan man argumentere at selve aftalens indgåelse slet ikke kan dokumenteres hvis ikke lige ekspedienten kan huske den pågældende kunde efter den lange tid, og at kunden derfor muligvis aldrig har indgået nogen mundtlig aftale, men blot vil benytte lejligheden der pludselig byder sig til at komme af med sin gamle konsol.

Ekspedienten kan påstå han aldrig har indgået nogen mundtlig aftale, eller at han aldrig kunne finde på at indgå en mundtlig aftale men altid ville skrive det på kvitteringen eller lign. Birk kan have været inde og købe en PS3 uden på noget tidspunkt at have talt med nogen om sin gamle PS2, og først efter en måned opdaget at der er et byttetilbud. 

Ikke at jeg på nogen måde vil insinuere noget foul play fra birks side - slet ikke - men skal man se situationen objektivt fra EB games side - så kommer der en fremmed mand ind i deres butik d. 20/4 og vil have udbetalt nogen penge udfra en mundtlig aftale som ikke kan dokumenteres eller ingen kan huske fordi den er indgået for en måned siden. Hvordan skal man som forretning reagere på det - skal man blot ukritisk udbetale til alle der måtte komme ind og påstå lignende eller hvordan skal man forholde sig ?

Jeg syntes selvfølgelig det er død ærgeligt for Birk at det er gået som det nu er. Men et eller andet sted syntes jeg Birk i sin uskyldighed alligevel til en vis grad er medvirkende til problemets opståen - og set i det samlede lys er den nye indgåede aftale måske ikke helt urimelig.

 

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
dunlop Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 187
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2007 kl. 12:31

spawn - du kan da osse skære alting ud i pap ! 

Din konklusion er helt rigtig og det er nok lidt forkert at hænge en butik ud på det beskrevne grundlag.

Selvfølgelig er resultatet da lidt ærgerlig for birk, men butikken har jo reelt haft en måned mindre at kunne videresælge den gamle konsol i og den rasler jo nok ned i pris hver dag.

MVH dunlop

Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2007 kl. 13:01
@spawn, den var lige på sømmet, godt formuleret.

Redigeret af cnn3 - 27-April-2007 kl. 13:02
mvh Christian
Til top
multi19 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-November-2005
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2007 kl. 00:10
Ja det er altid nemt at være overbærende, når det ikke omhandler en selv ! men håber da i selv prøver det. Så kan det være piben får en anden lyd !!!!!!!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu