|
e-Boks vs mit.dk? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jo du skal på Borgerservice i din kommune og blive fritaget for digital post. Så kommer breve fra det offentlige i din postkasse i stedet for. Men så kan du heller ikke benytte digitale skriverier, ansøgninger og lign fremover. Og hvis du gør det, blir du automatisk tilmeldt digital post igen
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Online Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Man vælger så selv, om den skal kunne læses i E-boks. |
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1401 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Jeg har ikke noget ønske om at blive fritaget digitalpost. Jeg har det helt fint med kun at modtage digital post, ligesom jeg også kun læser reklamer digitalt. Jeg ønsker blot at have EN digital postkasse, ligesom at jeg kun har EN postkasse ude ved vejen. |
|||
Mvh Jesper
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så må du skrive til politikerne, det er dem der sætter private udbydere på opgaven.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg tror, at du misforstår.
Axlon brokker sig over, at visse private virksomheder kun sender til dig via e-Boks, og andre kun via Mit.dk, så derfor skal han tjekke begge. Post fra det offentlige kan læses alle tre steder (i tilfældet e-Boks skal man dog give dem lov først). Redigeret af lunddal - 12-December-2023 kl. 16:42 |
|||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er det også Djøffer som har fået en hjerneblødning fordi dine venner kan vælge at kontakte dig via SMS, Messenger og mail afhængigt af hvad de har lyst til? Dét du beder om er, at alle private virksomheder går sammen og bliver enige om hvordan de skal gøre og hvilken udbyder de ønsker at bruge. Koordinerer du den indsats? :) (Og som andre skriver: Du blander "Digital Post" sammen med visningsklienter (e-boks og mit.dk))
|
|||
Axlon
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det fungerede jo ganske fint i mange år, da det kun var e-boks. Med hensyn til SMS, Messenger og mail, bestemmer jeg jo selv om jeg vil benytte dette, ikke mine venner, men det er en djøffer nok ikke klar over
Redigeret af Axlon - 12-December-2023 kl. 17:43 |
|||
Mvh Jesper
|
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5269 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
Axlon
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kan du jo sådan set kun selv svarer på, da vi andre ikke har adgang til din mit.dk
|
|||
Mvh Jesper
|
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5269 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kan jeg så heller ikke svare på, prøvede lige at logge ind, men er aldrig oprettet som bruger.
Så intet svar på hvem der ikke vil sende digital post til e-boks?
|
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Online Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 265 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nogen firmaer er begyndt, at bruge mit.id til lønsedler. Så er man tvunget til den tredje digitale postkasse. Det er skruen uden ende. Hvor skal man kigge efter en gammel post om få år? Der er der sikkert en ny, endnu ukendt udbyder, der vinder udbudsrunden. Ved nærmere eftertanke er der efterhånden en masse digitale postkasser, jeg nævner i flæng: Sundhedsvæsenet, jobnet, email og sikkert mange flere..
Redigeret af Jespus - 12-December-2023 kl. 20:55 |
|||
LG oled, Nvidia Shield, Primare I22 dac, Rega CD, Bluesound Node, SA 2.1 705+200 ahorn
|
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |