|
e-Boks vs mit.dk? |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror du, totalt set, vil bruge væsentligt mere spildtid ved at være nødsaget til at skifte f.eks. forsikringsselskab fordi de bruger en app du ikke gider fremfor den ekstra tid du bruger på bare at installere app'en... Én gang.
Men der er jo også forskel på hvor meget vi mennesker kan overskue. Hvis man bliver stresset eller forvirret af en ekstra app, skal man naturligvis passe på sig selv :)
|
|
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 287 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som jeg tidligere har skrevet, så har ikke en eneste virksomhed hidtil meddelt mig, at de ikke vil bruge e-boks længere, så jeg har ikke haft så meget som et minuts spildtid på min beslutning. Jeg tror at mennesker bliver mere stresset af at bruge flere apps til samme formål, men det er der jo nogen, der ikke kan gennemskue og dermed udsætter sig selv for en unødvendig stressfaktor. Man skal naturligvis passe på sig selv ved ikke at bruge flere apps end nødvendigt.
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |