Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6671
|
Sendt: 16-Maj-2011 kl. 18:17 |
Ellers tjek her, hvis I er i tvivl om siden er nede:
|
Venlig hilsen KB
|
|
CARS10
Guld medlem
Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Point: 818
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 17:58 |
Hej
Jeg er alvorlig bange for sidens overlevelse efter at Mikkel har smidt de fleste ud,der virkelig vidste noget om hifi,det kan man nu se resultatet af i dag bla.Han skriver godt nok at der er 37000 medlemmer,men så er de da gået i seng alle sammen,for lige nu er der 33 online,deraf 11 medlemmer (Ja der stod 11 !).Dette er ikke særligt brugbart hvis man har brug for svar på et problem,eller hvis man laver et indlæg.
De få nye indlæg der er hverdag handler efterhånden kun om hvad skal jeg købe ht.A eller B og lignende.Væk er de lange seriøse debatter fra folk der virkelig vidste noget om emnet.
Trist og ærgeligt.
carsten
|
|
slumbert
Guld medlem
Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 18:14 |
Ærgeligt. Synd at en skal ødelægge det for mange.
Hvor er alle brugerne med de gode indlæg og debatter? Der er ikke megen aktivitet på de andre hifisider og egentligt heller ikke her på recordere.
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål
|
|
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 18:19 |
Der er kommet lidt mere liv på nerds og så er der fx. avtrainment som nok bliver siden som folk flygter til.. Det er Kenneth fra "det gode hifi4all" som har oprettet siden..
|
|
Bschmidt
Guld medlem
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 18:20 |
come on mand. Det er sommer. Alle er ude i det gode vejr.
BS
|
|
|
CARS10
Guld medlem
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 19:41 |
Ja det har også været rigtig sommer vejr i dag
|
|
Bschmidt
Guld medlem
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 19:43 |
du er i Danmark. Hvis det ikke regner er det godt vejr. Det har ikke regnet her :-D
BS
|
|
|
CARS10
Guld medlem
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 19:58 |
Anima skrev:
Der er kommet lidt mere liv på nerds og så er der fx. avtrainment som nok bliver siden som folk flygter til.. Det er Kenneth fra "det gode hifi4all" som har oprettet siden.. |
Nej jeg tror ikke det bliver Avtainment,for den side er efter min mening alt for uoverskuelig,med en masse emner der aldrig er blevet brugt siden starten og med mange under fora,der gør det besværlig at bruge,og så har den noget jeg hader,nemlig reklamer mellem indlægene i debat forum.
Jeg mener de ligger og roder rundt med en 4 - 500 medlemmer,og der er ikke mange nye indlæg med spændende emner,dog har de KFK som blev smidt ud på HIFI4ALL,og det er da et kæmpe pluds for dem.
Mht.Nerds er der jo kun aktivitet når der er ballade på HIFI4ALL,ellers sker der ikke ret meget
Så spørgsmålet er,hvor er alle HIFI entusiasterne blevet af når de ikke gider skrive her og på de andre sider ???
carsten
|
|
Chr. R.
Bruger
Oprettet: 26-December-2005
Point: 118
|
Sendt: 23-Maj-2011 kl. 02:56 |
CARS10: det undre mig du fortsat har en brugerkonto på H4A, nu hvor du gentagende gange ytre din utilfreds med sitet. Får dog lukket dig konto, og kom videre. Mht. aktiviteten på Nerds, så er det sitet hvor man finder flest brugere på Chatten. Desuden afholdes der fra tid til anden både officielle og mere private arrangementer. Der skulle være en opdatering af sitet på vej, hvilket bestemt også er tiltrængt. Og på hvilket andet site er det frihed, velvilje og ekspertise nok til, at sagen omkring MJ kunne køres som sket? Personligt er jeg glad for, at Nerds ikke er præget af disse "hvad-skal-jeg-købe" tråde. Er der noget du mangler, og det enten her på Recordere, AV-T eller Nerds, så byd dog ind med konstruktive ideer, i stedet for at sidde og tælle antallet af brugere der er online på et site du (måske) ikke ønsker at bruge fremover. Intet site er bedre end det brugere selv gør det til
|
|
CARS10
Guld medlem
|
Sendt: 23-Maj-2011 kl. 20:56 |
Hvem sidder og tæller brugere,du kan jo bare kigge i bunden,der stå jo hvor mange der er online.
Hvorfor skulle jeg slette mig som bruger på HIFI4ALL,jeg har bla.en tråd om Leonard Cohen som jeg gerne vil veligeholde og du kan da godt komme med kritik,uden at man nødvendigvis skal melde sig ud.
Da du selv har været fortaler for at få smidt Mikkel Gige ud fra Nerds,så kan jeg da godt se hvorfor du vil have at jeg melder mig ud,men det kommer ikke til at ske ud fra disse kriterier.
mht.at intet site er bedre end det brugerne selv gør det til,syntes jeg heller ikke at du med dine 98 indlæg de sidste 6 år har bidraget med de store konstruktive ideer.
mvh.
carsten
|
|
slumbert
Guld medlem
Point: 1977
|
Sendt: 26-Maj-2011 kl. 14:12 |
Lidt ros skal der også være plads til: Arkivet med alle de gamle tråde er igen blevet lagt online. Et rigtigt valg. Tak for det.
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål
|
|
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
|
Sendt: 26-Maj-2011 kl. 14:22 |
slumbert skrev:
Lidt ros skal der også være plads til:
Arkivet med alle de gamle tråde er igen blevet lagt online. Et rigtigt valg. Tak for det. |
De har hele tiden været online på den gamle version af sitet, så det betyder ikke at de ikke slettes senere.
|
|