recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Efterlysning >hifi4all<
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEfterlysning >hifi4all<

Besvar Besvar Side  <12345 21>
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2011 kl. 09:01
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

My thoughts exactly :D i stedet for at være et forum ender det med at blive en offentlig beskedservice, hvor indhold slettes efter spørgsmål er blevet besvaret. Men de må jo have en dybere mening med det derovre... Hmm.

Han må jo synes at det går for godt, så der er brug for at spænde ben for sig selv.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2011 kl. 09:09
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Derfor min lille tanke om en Stereo/HIFI lounge herovre.

Lars har desværre givet udtryk for at han ikke er så interesseret i at gøre Recordere.dk til et site for klassisk hifi, han er mere til det gadget-orienterede. Ellers synes jeg absolut også at forummet for hifi og hjemmebio burde deles op i (mindst) to.

Bortset fra dét, så er spørgsmålet om ikke de klassiske hifi-entusiaster helst vil undgå at se de gadget-orienterede ting. Det skærer på én eller anden måde i øjnene på dem, at se iPhone nyheder og debatter. Så det er nok mere et spørgsmål om det kan lykkes Nerds.dk (som har en site-opdatering på vej) at trække brugerne til sig. De har opgraderet kraftigt på nyhedsstrømmen på det seneste, alene dét er et tegn på at der er fremdrift - der er rent faktisk en god grund til at besøge sitet dagligt, udover forummet, da der er mange nyheder dér som ikke står på andre sites.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4462
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2011 kl. 09:14
En anden kandidat er avtainment. Gennemarbejdet site, som bare mangler brugerne :)

Jeg kan dog godt lide gadgets, så jeg synes det er fedt at man både kan læse om hjemmebio og iPads her på siden.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2011 kl. 09:15
Det kunne ellers være fedt med et samlet forum hvor man kunne trække på de erfaringer fra forskellige lejre. Allerede nu syntes jeg een af forcerne vad recordere er at det favner så bredt. Vi skulle bare lige have det sidste med. Man kommer jo ikke uden om udviklingen (gadget og iphones)men nok heller ikke om historien (klassisk HIFI)

BS
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2011 kl. 09:21
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

En anden kandidat er avtainment. Gennemarbejdet site, som bare mangler brugerne :)

Jeg kan dog godt lide gadgets, så jeg synes det er fedt at man både kan læse om hjemmebio og iPads her på siden.
Ja forums der mangler brugere er der jo nok af. Jeg orker bare ikke at blive ved med at skifte til nye sider, det er som om at man føler sig "hjemme" på de sider man bruger tit og man skal lægge for meget "arbejde" i at lære et nyt sted at kende. Vel at mærke "arbejde" man kunne bruge bedre andetsteds.

BS

Redigeret af Bschmidt - 25-April-2011 kl. 09:21
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2011 kl. 10:05
Hej Alle

Det kan jeg godt se fornuften i. Altså at dele stereo grej og tilbehør ud som en separat gruppe.

Så det er hermed gjort Smile

Det gamle Surround & Hifi hedder fremover kun:

Surround  - Lyd til hjemmebiografen mm.

Og det nye hedder:

Hi-Fi   - Hi-Fi stereo, grej og tilbehør

Så mangler jeg bare en frivillig eller to, der melder sig til at sidde og flytte gamle stereo-emner fra surround forummet over i det nye. Jeg er begyndt Smile

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4462
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2011 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Alle

Det kan jeg godt se fornuften i. Altså at dele stereo grej og tilbehør ud som en separat gruppe.

Og det nye hedder:

Så mangler jeg bare en frivillig eller to, der melder sig til at sidde og flytte gamle stereo-emner fra surround forummet over i det nye. Jeg er begyndt Smile

/Lars

Det er helt rart med en indehaver som kan sætte sig ind i brugernes ønsker Clap Stor ros!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2011 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Alle

Og det nye hedder:

/Lars
Thumbs Up Jeg bruger da gerne en time eller to hvis der er behov for det. Nu har jeg jo selv efterlyst det Embarrassed

BS
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2011 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Thumbs Up Jeg bruger da gerne en time eller to hvis der er behov for det. Nu har jeg jo selv efterlyst det Embarrassed 

Super. Personlig besked på vej Smile

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2011 kl. 12:03
jeg skal også gerne hjælpe med at flytte trådene hvis nogle ser nogle tråde som skal flyttes så bare send mig en besked med links til de tråde der skal flyttes over under de respektive emner, så tager jeg gerne fat Smile
Mvh

René
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2011 kl. 12:19
Jeg burde tilbyde min hjælp når nu jeg selv efterspurgte, men jeg skriver bare lige i de pauser som overdommeren giver mig lov til at have fra bygning af redskabsskur i haven, så I er nok færdige før jeg har tid... Men tak for opdelingen Smile

Nu mangler vi så bare at finde ud af hvordan de gamle støvede hifi-tosser får lov til at diskutere polering af kobber-sikringer, uden at blive latterliggjort af alle IT-nørderne... Wink
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2011 kl. 12:56
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Jeg burde tilbyde min hjælp når nu jeg selv efterspurgte, men jeg skriver bare lige i de pauser som overdommeren giver mig lov til at have fra bygning af redskabsskur i haven, så I er nok færdige før jeg har tid... Men tak for opdelingen Smile

Nu mangler vi så bare at finde ud af hvordan de gamle støvede hifi-tosser får lov til at diskutere polering af kobber-sikringer, uden at blive latterliggjort af alle IT-nørderne... Wink

hun bliver så glad for dig

jeg glæder mig til de teoretiske vs praktiske diskutioner
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 21>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu