|
Efterlysning >hifi4all< |
Besvar | Side <12345 21> |
Forfatter | |
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Sendt: 25-April-2011 kl. 09:01 |
Han må jo synes at det går for godt, så der er brug for at spænde ben for sig selv.
|
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Sendt: 25-April-2011 kl. 09:09 |
Lars har desværre givet udtryk for at han ikke er så interesseret i at gøre Recordere.dk til et site for klassisk hifi, han er mere til det gadget-orienterede. Ellers synes jeg absolut også at forummet for hifi og hjemmebio burde deles op i (mindst) to. Bortset fra dét, så er spørgsmålet om ikke de klassiske hifi-entusiaster helst vil undgå at se de gadget-orienterede ting. Det skærer på én eller anden måde i øjnene på dem, at se iPhone nyheder og debatter. Så det er nok mere et spørgsmål om det kan lykkes Nerds.dk (som har en site-opdatering på vej) at trække brugerne til sig. De har opgraderet kraftigt på nyhedsstrømmen på det seneste, alene dét er et tegn på at der er fremdrift - der er rent faktisk en god grund til at besøge sitet dagligt, udover forummet, da der er mange nyheder dér som ikke står på andre sites.
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Sendt: 25-April-2011 kl. 09:14 |
En anden kandidat er avtainment. Gennemarbejdet site, som bare mangler brugerne :)
Jeg kan dog godt lide gadgets, så jeg synes det er fedt at man både kan læse om hjemmebio og iPads her på siden. |
|
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Sendt: 25-April-2011 kl. 09:15 |
Det kunne ellers være fedt med et samlet forum hvor man kunne trække på de erfaringer fra forskellige lejre. Allerede nu syntes jeg een af forcerne vad recordere er at det favner så bredt. Vi skulle bare lige have det sidste med. Man kommer jo ikke uden om udviklingen (gadget og iphones)men nok heller ikke om historien (klassisk HIFI)
BS
|
|
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Sendt: 25-April-2011 kl. 09:21 |
BS Redigeret af Bschmidt - 25-April-2011 kl. 09:21 |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 25-April-2011 kl. 10:05 |
Hej Alle
Det kan jeg godt se fornuften i. Altså at dele stereo grej og tilbehør ud som en separat gruppe.
Så det er hermed gjort
Det gamle Surround & Hifi hedder fremover kun:
Surround - Lyd til hjemmebiografen mm.
Og det nye hedder:
Hi-Fi - Hi-Fi stereo, grej og tilbehør
Så mangler jeg bare en frivillig eller to, der melder sig til at sidde og flytte gamle stereo-emner fra surround forummet over i det nye. Jeg er begyndt
/Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Sendt: 25-April-2011 kl. 10:08 |
Det er helt rart med en indehaver som kan sætte sig ind i brugernes ønsker Stor ros!
|
|
Bschmidt
Sendt: 25-April-2011 kl. 10:16 |
BS
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 25-April-2011 kl. 10:49 |
Super. Personlig besked på vej
/Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Sendt: 25-April-2011 kl. 12:03 |
jeg skal også gerne hjælpe med at flytte trådene hvis nogle ser nogle tråde som skal flyttes så bare send mig en besked med links til de tråde der skal flyttes over under de respektive emner, så tager jeg gerne fat
|
|
Mvh
René |
|
Otto J
Sendt: 25-April-2011 kl. 12:19 |
Jeg burde tilbyde min hjælp når nu jeg selv efterspurgte, men jeg skriver bare lige i de pauser som overdommeren giver mig lov til at have fra bygning af redskabsskur i haven, så I er nok færdige før jeg har tid... Men tak for opdelingen
Nu mangler vi så bare at finde ud af hvordan de gamle støvede hifi-tosser får lov til at diskutere polering af kobber-sikringer, uden at blive latterliggjort af alle IT-nørderne...
|
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Sendt: 25-April-2011 kl. 12:56 |
hun bliver så glad for dig jeg glæder mig til de teoretiske vs praktiske diskutioner |
|
Besvar | Side <12345 21> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |