recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elendig kvalitet på F1 fra 3+ yousee web
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Elendig kvalitet på F1 fra 3+ yousee web

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Elendig kvalitet på F1 fra 3+ yousee web
    Sendt: 18-Juni-2022 kl. 22:47
Har et virkeligt spøjst problem. Yousee web TV. Er elendigt på appletv. Men på LG yousee app. Står det snor lige. Hvad sker der. Det var det samme i sidste uge med F1. På tv3+
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2022 kl. 23:45
Oprindeligt skrevet af akneboy akneboy skrev:

Har et virkeligt spøjst problem. Yousee web TV. Er elendigt på appletv. Men på LG yousee app. Står det snor lige. Hvad sker der. Det var det samme i sidste uge med F1. På tv3+
Er begge enheder koblet på internettet via kabel?
Til top
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2022 kl. 23:56
Ja. Men det er kun på 3+ kvaliteten er forfærdelig. Og kun på appletv. På googletv i køkkenet er det fint. Og på LG Yousee app. På tv er det fint. 
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2022 kl. 17:10
Og jeg har konstateret det samme her søndag kl. 17. F1 på ATV vises i dårlig kvalitet, mens det står skarpt på mit Android TV.  
iPhone 13, OS 15.3
Til top
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2022 kl. 18:07
Godt. Så er det ikke mig der er skør. I samme sekund det er F1. Er det elendig kvalitet. På Appletv. Det er sku da spøjst. Der må være en årsag. Ell. En løsning. 
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2022 kl. 18:10
Min mor havde det samme problem med en apple tv (dog ikke med formel 1) elendig kvalitet på nogle udsendelser, men perfekt med Chromecast, så det bruger hun nu i stedet.
Til top
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2022 kl. 18:32
Det er helt skørt. Alle kanaler er helt perfekte. Pånær 3+ men kun når der er F1. Det er da mystisk. 
Til top
MadsAG Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Juni-2022
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadsAG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2022 kl. 22:22
F1 har også været helt elendigt her denne weekend på Yousee TV. Både Apple TV og min iPhone har været ramt.

Jeg ser ikke andre flow kanaler, så kan kun give min oplevelse med F1 på TV3 plus.


Redigeret af MadsAG - 19-Juni-2022 kl. 22:23
Til top
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2022 kl. 22:37
Alle apple enheder fejler på kvaliteten for 2. Uge i træk. Men KUN ved F1 og kun på 3+. Det er intet på tv3 sport. 
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2022 kl. 07:17
Formel 1 sendes i op til 4K på Apple TV 4K – men ikke de andre enheder nævnt her. Det betyder i praksis, at selv det HD-signal, der når ud til Apple TV 4K, er enkodet anderledes.

akneboy:
Er Apple TV 4K opsat til 4K 50Hz SDR under videoindstillinger? Hvis ikke, hvad står den så på nu?

PS: Og hvad er match-funktionerne sat til på Apple TV?


Redigeret af Rasmus Larsen - 20-Juni-2022 kl. 07:35
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2022 kl. 08:25
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Formel 1 sendes i op til 4K på Apple TV 4K – men ikke de andre enheder nævnt her. Det betyder i praksis, at selv det HD-signal, der når ud til Apple TV 4K, er enkodet anderledes.

akneboy:
Er Apple TV 4K opsat til 4K 50Hz SDR under videoindstillinger? Hvis ikke, hvad står den så på nu?

PS: Og hvad er match-funktionerne sat til på Apple  TV?
Jeg har jo samme problem som akneboy. Min ATV 4K står til “4K SDR 50 Hz”. 
Begge “match”-valg står til “Fra”. 
iPhone 13, OS 15.3
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2022 kl. 09:11
Oprindeligt skrevet af jjdk jjdk skrev:

Jeg har jo samme problem som akneboy. Min ATV 4K står til “4K SDR 50 Hz”. 
Begge “match”-valg står til “Fra”. 


Match skal slåes til...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu