|
Elendig kvalitet på F1 fra 3+ yousee web |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4582 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jjdk: Har du tilfældigvis en Mac med Xcode installeret i hjemmet? Så kan man tjekke hvad der går galt i signalet.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har testet lidt og skiftet mellem visning gennem ATV og gennem Android TV.
Match er nu slået til. Kvaliteten er generelt dårlig og på niveau med den kvalitet, jeg så gennem ATV i går - uanset hvad jeg har slået til og hvilken enhed jeg ser igennem. Dermed også dårlige kvalitet gennem Android TV. Men kan det hænge sammen med, at F1 lige nu sendes gennem TV3 Sport? Sender TV3 Sport i en dårlige kvalitet end TV3+? Jeg har desværre ingen Mac - jeg kender godt muligheden for udlæsning af bitrate mm. og har da også prøvet det tidligere med min datters MacBook. Lige nu tænker jeg, at løsningen er, at "match" skal være slået til, men at jeg ikke kan kontrollere kvaliteten lige nu, da udsendelsen sker gennem TV3-sport, som sender i dårlige kvalitet.
|
||
iPhone 13, OS 15.3
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4582 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay, jeg havde ikke lige fanget, at I kiggede med hos YouSee.
Hvis I allerede har Apple TV sat til 50Hz output, så burde match funktionen ikke spille ind. Ligesom resten af de danske tv-distributører, som ikke har formået at omstille sig til streamingverdenen, så sender YouSee sender alt deres indhold i forceret 25 eller 50fps. Indholdet konverteres før det når seeren.
|
||
|
||
akneboy
Super bruger Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Match er slået til, alt er som det altid har været 4k sdr 50 Hz. I samme sekund det er F1. Bliver kvaliteten dårlig. Men det er kun i de sidste 2 løb. Det har været fint før. Det giver ikke mening.
Kunne være sjovt at nogen kunne grave lidt sagen. For det er da vildt underligt. deg er jo en årsag et sted. Redigeret af akneboy - 20-Juni-2022 kl. 13:32 |
||
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Måske der skal oprettes en supportsag hos YouSee så?
|
||
|
||
ARTISTEN
Super bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 468 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
signal kan være overbelastet , i aftes var det svært at komme på TV-Avisen live 18.30 nok fordi en hvis ellemand var død, det giver tryk på på
|
||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
||
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så jeg tror ikke, at det har noget med overbelastning at gøre.
|
||
iPhone 13, OS 15.3
|
||
ARTISTEN
Super bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 468 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du har krav på et godt signal , ingen tvivl , men nogle broadcaster vil ikke indvistere i det der skal til, jeg kender mange der kan lide motorløb
|
||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
||
Narcissus
Ny bruger Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har haft samme udfordringer på ATV4K gen. 2 de sidste to weekender. Dog oplevede jeg lørdagens våde kval som bedre. Måske fordi den lå så sent. Har også skarpt billede via Chromecast og LGs Yousee app. Så helt sikkert et Yousee-problem.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |