recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elgiganten åbner i Holbæk = TILBUD!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Elgiganten åbner i Holbæk = TILBUD!

Besvar Besvar Side  <1234 10>
Forfatter
Besked
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 15:57
Aldrig noget problem med ElGiganten her. Det kommer vist an på så meget..
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 16:02
.

Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:58
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 16:47
Oprindeligt skrevet af Mejnert Mejnert skrev:

hmm da de åbnede (igen) i Glostrup, var der flere af deres kø tilbud stadig til at få da jeg kom om eftermiddagen, men det kan da godt være jeg ikke er lige så heldig denne gang :-)
Var der stadigvæk kø udenfor da du kom?

Redigeret af zeryus - 27-November-2012 kl. 16:47
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 16:50
Hold kæft nogle voldsomme tilbud.. Gid det var tættere på københavn :(
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 17:33
skod man ikke bor nær holbæk :(
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 17:47
.

Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:58
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6493
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 18:11
Kunne være man skulle kigge forbi..... håber bare ikke der er en million der skal derud
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 18:31
Ja, hvis bare El-dilettanten havde haft disse tilbud til Black Friday, så havde der været noget at handle for...

Men held og lykke til de, der får del i de gode tilbud i Holbæk.
Til top
Pedersentec Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-November-2010
Sted: danmark
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pedersentec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 18:35
hey tænkte på får man et nr når man kommer så man kan sove der ude eller hvad?

bare om man kunne være der og så kæresten kom sener og tog over eller skal man sove på jorden i en kø?

er der nogle som ved det??

mvh P
Til top
karkov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-December-2007
Point: 469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karkov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 21:20
de kunne da godt have haft lumia 920 med på de tilbud, det er jo på premiere dagen. øv bøv.

jeg kigger der ud omkring 0845 da jeg har lang pause mellem 8 og 12, så hvis ikke der en en begrænsning på et kø per kunde kan jeg måske være til at handle med hvis ikke det bliver for meget kaos over det.

men man skal sikkert tilbage i køen efter hvert køb. forstår bare ikke at der ved nogle ting står max 1 stk per kunde

Redigeret af karkov - 27-November-2012 kl. 21:25
Til top
soli Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-December-2004
Sted: Kbh
Point: 341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 21:24
Oprindeligt skrevet af karkov karkov skrev:

de kunne da godt have haft lumia 920 med på de tilbud, det er jo på premiere dagen. øv bøv.

jeg kigger der ud omkring 0845 da jeg har lang pause mellem 8 og 12, så hvis ikke der en en begrænsning på et kø per kunde kan jeg måske være til at handle med hvis ikke det bliver for meget kaos over det.

Ja, hvis du kan havet et 32" tv med, så er jeg aftager af det, giver også til benzin :-)

/soli
Til top
karkov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-December-2007
Point: 469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karkov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 21:27
Oprindeligt skrevet af soli soli skrev:

Oprindeligt skrevet af karkov karkov skrev:

Ja, hvis du kan havet et 32" tv med, så er jeg aftager af det, giver også til benzin :-)

/soli

Er på arbejde i bus så det er ikke pladsen der er problemet det er mere tiden/lysten til at vente hvis der er kaos
magter dog ikke at kæmpe med tunge hvidevare

Redigeret af karkov - 27-November-2012 kl. 21:29
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 10>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu