recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elgiganten åbner i Holbæk = TILBUD!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Elgiganten åbner i Holbæk = TILBUD!

 Besvar Besvar Side  <12345 10>
Forfatter
Besked
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 22:12
Gode tilbud!
Har selv været til en af disse åbninger og skal man have de rigtig gode tilbud med begrænset antal skal man regne med at sove der. Der hvor jeg så det, lukkede de folk ind i hold og køen kom så ind efterhånden som andre forlod butikken.
Selv magtede jeg ikke køen og kom først om eftermiddagen. Der var stadig tilbud tilbage, men de rigtig gode tilbud på bærbare, tabletter, mobiler etc. var selvfølgelig forlængst væk....
Til top
Esben T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Esben T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 23:33
Kan læse mig frem til inde på HOL at der allerede var folk i kø fra kl 16ish i dag - tror der er en del der gerne vil have fat i en MBA, mig selv inkl. 
Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Status: Offline
Point: 1007
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér glade Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 08:15
Ja ville godt ha fat i en xbox til mine drenge så hvis nogen for fat i sådan en giv enlig lyd 666 kr er billigt...
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
soli Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-December-2004
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 08:38
Jeg tager til Elgiganten imorgen, men er der først omkring 8.00, så alle de gode tilbud er nok væk, men bare de server kaffe :-)

Så hvis nogen skal have noget så send en PM.

/soli

Til top
Oscar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oscar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 09:34
1

Redigeret af Oscar - 28-November-2012 kl. 09:42
Mads
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 12:59
Overvejer at få en anden flad, denne Sony KDL65HX923BAE som der spares 20.000 dask på i henhold til deres tilbudsavis, er der nogen der kender til den og om den evt. er pengende værd?
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 17:31
man skal lige være lidt obs på deres tilbud. 
jeg var lidt varm på den toshiba Qosmio til 4999, men det er ikke den samme version som den der dukker op når man googler modelnummeret. 
Mangler lige et par småting:

Blu-ray drev
8 GB Ram
full hd display (elgigantens har kun 1600 x 900)
3D
mindre HD end 1 tb

jeg ved godt nogle af specs er opgivet i tilbudsavisen, men generelt er det irriterende at Elgiganten ikke oplyser hele model modelnavnet i deres tilbudsavis. 


endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 17:40
Er der ikke én der gider at købe en Samsung galaxy S3 til mig?Big smile
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1417
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 18:05
Oprindeligt skrevet af Sejrsen Sejrsen skrev:

Er der ikke én der gider at købe en Samsung galaxy S3 til mig?Big smile

Man må købe en vare pr. mand, hvad gætter du så på?


Til top
DraX Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2012
Sted: Thorsager
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DraX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 18:17
Erhm... Er det ikke en vare af hver genstand ? Dvs du da gerne må købe flere vare, bare ikke den samme vare... ?
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1417
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 18:24
Oprindeligt skrevet af DraX DraX skrev:

Erhm... Er det ikke en vare af hver genstand ? Dvs du da gerne må købe flere vare, bare ikke den samme vare... ?

Jeg har forstået det således at du kun må tage 1 stk. af deres KØ tilbud.
Sådan plejer det som hovedregel også at være, hvis man deltager i div. KØ tilbud events. Sådan har det da ihvertfald altid været de gange jeg selv har deltaget.

Det er vel også naturligt nok, da man ellers blot kunne købe en masse ind og let omsætte det i DBA.dk med fortjeneste. 
Til top
KristianSon Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Marts-2012
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KristianSon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 19:26
De to gange hvor jeg har været til elgigantens "åbningsfester" har man kunnet købe flere varer, bare maks 1 af hver enkel.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu