|
Elgiganten åbner i Holbæk = TILBUD! |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Forfatter | |
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gode tilbud!
Har selv været til en af disse åbninger og skal man have de rigtig gode tilbud med begrænset antal skal man regne med at sove der. Der hvor jeg så det, lukkede de folk ind i hold og køen kom så ind efterhånden som andre forlod butikken. Selv magtede jeg ikke køen og kom først om eftermiddagen. Der var stadig tilbud tilbage, men de rigtig gode tilbud på bærbare, tabletter, mobiler etc. var selvfølgelig forlængst væk....
|
|
![]() |
|
Esben T ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Kan læse mig frem til inde på HOL at der allerede var folk i kø fra kl 16ish i dag - tror der er en del der gerne vil have fat i en MBA, mig selv inkl.
|
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
Ja ville godt ha fat i en xbox til mine drenge så hvis nogen for fat i sådan en giv enlig lyd 666 kr er billigt...
|
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
soli ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-December-2004 Sted: Kbh Status: Offline Point: 341 |
Jeg tager til Elgiganten imorgen, men er der først omkring 8.00, så alle de gode tilbud er nok væk, men bare de server kaffe :-)
Så hvis nogen skal have noget så send en PM.
/soli |
|
![]() |
|
Oscar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
1
Redigeret af Oscar - 28-November-2012 kl. 09:42 |
|
Mads
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Overvejer at få en anden flad, denne Sony KDL65HX923BAE som der spares 20.000 dask på i henhold til deres tilbudsavis, er der nogen der kender til den og om den evt. er pengende værd?
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
man skal lige være lidt obs på deres tilbud.
jeg var lidt varm på den toshiba Qosmio til 4999, men det er ikke den samme version som den der dukker op når man googler modelnummeret. Mangler lige et par småting: Blu-ray drev 8 GB Ram full hd display (elgigantens har kun 1600 x 900) 3D mindre HD end 1 tb jeg ved godt nogle af specs er opgivet i tilbudsavisen, men generelt er det irriterende at Elgiganten ikke oplyser hele model modelnavnet i deres tilbudsavis. |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Er der ikke én der gider at købe en Samsung galaxy S3 til mig?
![]() |
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
Man må købe en vare pr. mand, hvad gætter du så på? |
|
![]() |
|
DraX ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Sted: Thorsager Status: Offline Point: 180 |
Erhm... Er det ikke en vare af hver genstand ? Dvs du da gerne må købe flere vare, bare ikke den samme vare... ?
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
Jeg har forstået det således at du kun må tage 1 stk. af deres KØ tilbud. Sådan plejer det som hovedregel også at være, hvis man deltager i div. KØ tilbud events. Sådan har det da ihvertfald altid været de gange jeg selv har deltaget. Det er vel også naturligt nok, da man ellers blot kunne købe en masse ind og let omsætte det i DBA.dk med fortjeneste.
|
|
![]() |
|
KristianSon ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2012 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 29 |
De to gange hvor jeg har været til elgigantens "åbningsfester" har man kunnet købe flere varer, bare maks 1 af hver enkel.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |