recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elgiganten rentefrit - nu på tilbud. Aarrh!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Elgiganten rentefrit - nu på tilbud. Aarrh!

 Besvar Besvar Side  <1 789
Forfatter
Besked
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 11:21
Oprindeligt skrevet af Stougaard Stougaard skrev:

Oprindeligt skrevet af siccio siccio skrev:

Noget jeg finder tåbeligt er den måde ekempelvis Philips gør det på, sikkert også andre mærker. Mit eksempel er tv der hedder 7660 som Fona sælger også 7665 som Elgiganten sælger o.s.v umiddelbart samme model og sammenligner man modellerne er der heller ikke konkret forskel andet en model nr. Det gør dog forbrugeren ikke kan sammenligne priser de forskellige steder og bruger pris garanti da de jo ikke er 100 procent ens. Dette er frækt i mine øjne. Mine eksempler er ikke de korrekte betegnelser men det er tæt på.


Det gør samsung rigtig meget.
Men det er jo et led i at undgå at presse prisen for meget, da alle fjernsyns producenter har kæmpe underskud..

Men tilbage til topic.. Da der er 14 dages returret på dit køb skulle der ikke være noget problem i at få differencen udbetalt i tilgode bevis.. Om ikke andet kan du jo returnere det og få et tilgode bevis på hele beløbet hvor efter du kan købe produktet igen til den billigere pris..

det med model nr gør næsten alle bare kigge på hårdhvidevare til de forskellig kæde der er i landt.
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 11:29
Lyder som samme tilfælde jeg havde hos apple i medio 2010.

Jeg havde tidligere på dagen lagt en macbook pro i indkøbskurven. På selve dagen opdaterede de deres hjememside og da jeg kom hjem fra skole og ville bestille macbook proen fandt jeg ud af at den var væk, istedet var der nye modeller som var en tand dyrere.

Jeg kiggede dog tilfældigt i min indkøbskurv og fandt den gamle model. Så bestilte med det samme da jeg synes den nye tilsvarende model var en tand for dyr.

Et par dage senere modtog jeg så en mail fra apple om at de havde fået nye modeller og at de opgraderede til den nye tilsvarende model uden ekstra beregning (SUPER GOD SERVICE)

Differencen var 1300kr så det var jeg bestemt ganske tilfreds med. Så hvis apple kan gøre dette, kan elgiganten vel også? 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 789
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu