recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elsker Squeezebox (Boom)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketElsker Squeezebox (Boom)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2009 kl. 14:00
Dét vil jeg gøre - har netop postet 3 mulige PSU'er fra tyske Ebay på S.D. forummet - afventer spændt om nogle af dem kan bruges.
Til top
Sonder Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-August-2007
Sted: Denmark
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2009 kl. 16:27

Hej.

Jeg er meget fristet af at invistere i sådan et "uhyre" også.

Jeg har dog lige et enkelt spørgsmål vedrørende netradio.

Er der mulighed for at modtage de almindelige DR-kanaler ??

Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2009 kl. 16:41
Jeg har 38 forskellige DR kanaler under lokale radiostationer -> DR. Derudover er der vel en 20 andre danske kanaler.
Til top
musikkman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Maj-2009
Point: 174
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2009 kl. 21:59
kan kun tilslutte mig de positive ord om boom... den er nem og hurtig i betjening... -specielt når man om morgenen har travlt.... bare tryk på EN knap og så er der radio 2sek efter.... (fungerer lidt nemmere og hurtigere end duet controlleren... -den skal jo først lige vågne op fra dvale....)
og det der overraskede mig mest var at der ikke er ventetid når man browser i sine musikbiblioteker... (hvilket jeg ofte oplever med controlleren ved store mapper)

hvis jeg skal komme med en lille negativ ting, er det måske bare at de godt måtte have lavet den en anelse større så der kunne værre lidt bedre højttalere i... -men det er jo bare min egen personlige mening...

men alt i alt... et virkeligt godt produkt! 

Redigeret af musikkman - 25-Maj-2009 kl. 22:00
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2009
Point: 282
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2009 kl. 19:47
Jeg har netop købt en Boom og en Duet, og de fungere bare!! Det er virkeligt et dejligt system, og selv konen er begejstret 
Jeg er virkelig overrasket over hvor godt systemet fungere, og jeg kunne sagtens finde på at købe en Boom mere til garagen!

Opsætningen er dejlig nem. Jeg bruger Linux, og har ikke oplevet nogle problemer med at komme ind på SqueezeCenter, bare husk at det ikke er en applikation der ligger sig i menuen, men et webbaseret styresystem der findes på http://localhost:9000/

Glæder mig til at prøve systemet af de næste par uger

Redigeret af rawi - 13-Juni-2009 kl. 19:47
Til top
mooens Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-September-2005
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2009 kl. 13:53
Hvad med den ekstra strømforsyning. Er der nogle der har fundet en ekstra? Gerne med et link til hvor den kan købes.
Mvh.

Mogens

Denon AVR-2105. Denon DVD 1920. Sony KDL40W5500. Squeezebox Classic. Squeezebox Boom. Squeezebox Radio. Apple-TV. QNAP TS-209II. Logitech Harmony 525. Samsung 3126. WD TV Live
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu