|
En svær beslutning om nykøb |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | |||||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(1)
|
||||
Pede8000, på amazon.co.uk kan du finde 4K-skiver med danske undertekster hvis du leder grundigt
Har lige købt The Patriot (Mel Gibson), Saving Private Ryan og Gladiator |
|||||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1657 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Hvor er du mærkelig. Så vidste du jo godt, at man ikke kan afspille video uden billedbehandling. Alligevel ville du have "beviser". Keder su dig bare helt ustyrligt?
|
|||||
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
AV! Gider du holde kammertonen. Jeg bliver så ked af det. Gider ikke diskutere billedebehandlig med dig, når du bliver så sur . Jeg mente naturligvis IKKE chroma upsampling som er en integreret del af alle afspillere, men forbedringer af billedet via billedebehandling, som kan justeres i menuen. Det hjælper jo ikke meget at få kalibreret sit TV og derefter sende forkert input. |
|||||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|||||
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Spændende! Mange nyheder. Glæder mig mega meget til at høre om dine oplevelser med den! Mener at have hørt Vincent sige at han er fra Indonesien.
|
|||||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|||||
Mefisto
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Du aner ikke hvad du taler, så der er ikke noget at diskutere alligevel.
|
|||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(1)
|
||||
Jeg bliver også mærkeligt til mode af det, for jeg aner virkelig ikke hvad dine indlæg skal være godt for Mefisto.
|
|||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg skal nok melde tilbage Peter. Jamen så har vi snart været Asien rundt
|
|||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||||
Tom-H
Bruger Oprettet: 04-Januar-2017 Status: Offline Point: 82 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
jeg har en ældre Holfi 8S som kun har analoge indgange, så jeg kan sagtens se hvad man skulle kunne bruge det til
|
|||||
Mefisto
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Det er gået op for mig at du ikke er interesseret i at høre på modsatrettede meninger, men du har selv oprettet en tråd der hedder noget med "en svær beslutning" angående køb af en afspiller. Det læste jeg som, at du gerne vil have input for/imod den model du har foreslået. Det er du åbenbart ikke rigtig interesseret interesseret i når det kommer til stykket. "Og endelig, jeg køber den afspiller som jeg ønsker - også mht. byggekvalitet." OK, så lader vi det ligge, men hvad spørger du så for. Angående min udveksling med Pede, så påpegede jeg, at han tager fejl når han skriver: "Altså hvor i kæden, vil du forbedre? Alle 4K/ BD-afspillere, med mindre de er fejlbehæftede, viser det samme billede, nemlig det korrekte, ved ren digital-transport..." Det kunne han så ikke lide at få at vide, hvilket førte til blah, hlah, blah.
|
|||||
Mefisto
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Men det har Hother ikke og får det nok heller ikke
|
|||||
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(1)
|
||||
udfordringen er at trådstarter ønsker at andre skal levere rationelle grunde som han kan bruge til en irrationel beslutning
|
|||||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Lige her er der vist flere der tager så grundigt fejl. jeg har ikke bedt om nogens hjælp, for jeg har ikke behov for den i denne sag. jeg ved hvad vil have ud fra hvorledes jeg prioritere. og vurdere. Helt fint at nogen ikke forstår mit valg. Redigeret af Hother - 29-Juni-2018 kl. 10:14 |
|||||
|
|||||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |