|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Schytte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
|
Okay, så du kører lyden igennem den optiske udgang, i stedet for at køre den via HDMI kablet? Synes også jeg har prøvet dette, men får nøjagtigt samme resultat som med lyden via HDMI kablet... Jeg kan ikke lade være med at tænke på om de kanaler jeg modtager overhovedet bliver sendt i 5.1 (IPTV via Fiberflex).
|
||
![]() |
||
Dammark ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
|
Hvis man køber EnergiMidt så skal man ihvertgfald ikke købe boksen med optagefunktion.
Her er listen over de problemer som jeg oplever: 01. Blæseren kører altid 02. Man kan ikke optage serier 03. Hvis boksen er sat til 16:9 bliver alt vist i 16:9 også programmer i 4:3 04. TV-Guiden følger ikke den sortering man selv laver af programmerne 05. Man skal trykke 11 gange på sin fjernbetjening for at komme til optagede programmer 06. Boksen er mega langsom 07. Hvorfor er det lige man ikke kan pause en optagelse der allerede er igang, uden at afbryde optagelsen ? 08. Hvorfor kan man ikke optage 2 afsnit der kommer efter hinanden ? 09. Hvorfor er EPG'en så skide ringe. Den er langsom som bare fanden, og ofte så står texterne hulter til bulter ? 10. Nogle gange når man optager et program så stopper den aldrig med at optage og fortsætter bare til disken er fuld ? 11. Man kan ikke stoppe en optagelse der er 'løbet løbsk'. Klokken er nu 23:30 boksen optager stadig Pagten på DR HD selvom programmet for længst er slut. Kæmper man sig ind under 'Igangværende Optagelser' og vælger afbryd optagelse sker der ikke en hujende fis. 12. Skriver man til Smile Content så modtager man bare et autosvar, og så sker der ikke mere. Ringeste support ever. Jeg kommer fra TDC TV hovr jeg må sige at deres boks virkede meget mere intuitiv. |
||
// Sebastian Dammark
www.dammark.net |
||
![]() |
||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
|
Mon Forbrugerstyrelsen har en mening herom? Jura afdelingen Ting skal vel virke? Tænk ( - - - ) hvis ens VHS havde forsøgt med blot noget som ligner det der?
|
||
![]() |
||
BorgHammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 584 |
![]() |
|
Mangel på professionalisme og seriøsitet er kendetegnet for Energimidt Fiber.
Kæmpede med dem i et par år før jeg kunne få et alternativ.
|
||
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt |
||
![]() |
||
Someone79 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Artisten
Har du surround på alle dine kanaler eller er det specifikke? Optisk var ikke en success, men coaxial var eller? Testet forskellige setups og udbydere.... Oplever også at nogle 1900serie bokse kun giver surround på HD kanaler (Canal+ HD, Discovery HD, etc) Til trods for man har en jingle før udsendelsen på en ikke HD kanal, der fortæller at nu er næste film med surround lydspor. Der er brugt optisk kabel.... Kunne være jeg lige skulle få det coaxial fundet frem af skuffen og se om det ændrer noget på lydoplevelsen....
Redigeret af Someone79 - 11-December-2009 kl. 02:08 |
||
![]() |
||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
|
![]() Redigeret af ARTISTEN - 18-December-2009 kl. 22:22 |
||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
||
![]() |
||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
|
Hej
![]() Jeg kan ikke få lyd på folketinget, er der andre der har det problem? jeg køre digital lyd igennem min Reciver, alle andre programmer er der lyd på. Fiberbredbånd har haft problemmet, men skriver at lyd problemmet skulle være løst for 3 uger siden med opdatering.
|
||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
||
![]() |
||
Dammark ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
|
Skal man bruge SPDIF coax ? Jeg har nemlig DD 5.1 på den tyske Pro 7 og jeg bruger kun HDMI mellem min Motorola boks og min forstærker. Jeg går også bare og venter på at der kommer noget ordentlig lyd igennem fra DR's side. |
||
// Sebastian Dammark
www.dammark.net |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej
Det kan vare længe inden jeg får 5.1 lyd på anlæget. EnergiMidt Fiberbredbånd skriver til mig at de skam sender 5.1 lyd ved drhd, men lydstandarden er He-AAC , og ikke noget som min onkyo kan aftaste.
Kender i til en box som kan ændre digital lyd som AAC til DTS eller DD?
|
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Er du sikker på at det ikke det format som boxen modtager ? Jeg går selv og venter på SR fra EnergiMidt men jeg kan da ikke forestille mig at boxen outputter HE-AAC ...
|
||
// Sebastian Dammark
www.dammark.net |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() Redigeret af ARTISTEN - 09-Januar-2010 kl. 20:25 |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg afventer lige den opdatering de har planer om her i løbet af Januar.
Men boxen skal virkelig have en overhaling for at jeg skal beholde lortet. Og hvis det passer med lydformatet så er de da virkelig debile, mere end jeg havde forventet. Jeg har faktisk lige fået brev fra dem idag, hvor der står at de vil udsende alle de digitale gratis kanaler på deres net, og man vil kunne bruge hvilken som helst DVB-C MPEG4 HD box. Dog stod der at man skulle have et multiabb. hos dem, men det skal jeg lige have afklaret med deres kundeservice. Jeg ringer ihvertfald til dem imorgen ... så kan det være at jeg har nogle svar.
|
||
// Sebastian Dammark
www.dammark.net |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |