|
epg grabber |
Besvar ![]() |
Side <1 23242526> |
Forfatter | |||
cklausman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hej Niels
Jeg er begyndt at bruge dit program. Det virker også fint, men når jeg går på ontv.dk og ser f.eks. at der kommer et program om ca. 6 dage, så er der ikke data i min EPG. Den importerer kun ca. 3 dage frem - er det muligt at ændre dette? /Carsten
|
|||
![]() |
|||
NielsR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 92 |
||
Hej Carsten!
Mit program importerer de data der kommer fra ONTV, den filtrerer ikke i data, og ONTV sender så vidt jeg ved 14 dage's EPG data. Så det korte svar til dit spørgsmål er nej ![]() Er du sikker på importen går godt (Check log) eller at det faktisk er ONTV du har mappet til din kanal, det kan du checke via et tool fra min hjemmeside http://mcefun.nrossen.dk/post/2011/02/07/Utility-to-at-liste-EPG-streams-per-kanal.aspx Ellers check at du har tilføjet de korrekte kanaler i din favorit liste på ONTV's hjemmeside, da det er dom som du får ned via XMLTV. Håber det hjælpe dig videre....
|
|||
![]() |
|||
jacobsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
||
Er der nogen, der har fundet en løsning eller kan gennemskue hvad der sker?
|
|||
![]() |
|||
cklausman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
||
Her er loggen (og sådan har den set ud siden den d. 15. hvor jeg installerede dit tool) 28-04-2011 12:10 - MCImportXMLTV v1.4o for ONTV.DK Started, (C)2010 mcefun@nrossen.dk 28-04-2011 12:10 - Total number of program entries created is 0 28-04-2011 12:10 - Total number of series detected is 0 28-04-2011 12:10 - Total number of TVDB cache hits: 0 28-04-2011 12:10 - Total number of TVDB web hits : 0 28-04-2011 12:10 - Now calling LOADMXF.EXE tool and imports data to Windows Media Center... 28-04-2011 12:10 - LOADMXF.exe returned status code 0 28-04-2011 12:10 - Output from LOADMXF.exe: /Carsten
|
|||
![]() |
|||
cmax ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
||
Hej
Jeg har afmeldt den automatiske ajourføring, og køre så bare manuelle ajourføringer, og så går det bedre. I går gav den fejl, da jeg opdaterede, og så bad jeg systemet om at nulstille og starte forfra, og så virker det igen.
|
|||
![]() |
|||
cmax ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
||
Er der nogen der ved om det er slut med Niels's program, og der ikke bliver udviklet mere ved det.??
Jeg har stadig problemer med, at den fejler omkring 83-85% når den er igang med at hente programopdateringer, og så går den i udu, og så skal jeg slette/nulstille systemet, og genoprette det, og så virker det en uge, og så forfra igen.
|
|||
![]() |
|||
micstig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2010 Status: Offline Point: 103 |
||
jeg afventer også om der kommer en ny version, har opgivet at få det til at virker stabilt med de eks... bruger kun programmet til at downloade fra ontv.dk bruger så funktionen i dvblink til at smide dataen ind til media center, men episode nr mv bliver ikke medtaget så savner programmet, men blev træt af at skulle genoprette windows media centeret når importen gik kold... og det har virket siden upåklagligt så årsagen ligger sammen med programmet |
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
||
Hvis programmet går ned det samme sted hver gang er det typisk fordi der er en fejl i XMLtv data'en prøv at se hvilket channel id den går ned ved. Jeg har haft problemer med Sverige 1 og TV4 sverige fx...Dem har jeg bare disablet og så virker det... |
|||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
||
Hej Hvordan finde du ud af hvilken kanal der er skyld i problemet - har nu kørt ca. tre uger uden problemer, men nu er den gal igen.
|
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
||
Well, du kan se hvor den hænger i consolvinduet...
"channel id" nummeret kan derefter findes i din XMLTV fil og således at du kan se på hvilken kanal fejlen indtræffer....Derefter er det bare at disable denne i Gui'en |
|||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
kristianc ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
||
Hey
Jeg oplever et problem med MCimportxmltv også. Jeg kan ikke gennemskue om det er det samme som nævnt ovenfor, men måske I kan?
Jeg henter EPG data med EPG Grabber. Herefter forsøger jeg at hente filen ind i MCImport, men nu har jeg testet en del og når jeg vælger bestemte kanaler fx Kanal 5, så går MCImport i stå. Dvs den kommer aldrig med kanalerne på faneblandet Kanal indstillinger. Hvis jeg så fjerner den og henter data igen, så viser den fint de andre kanaler. Det er dog mere end Kanal 5 der får den til at fejle, men det er jo et helvede at finde ud af hvilke kanaler der giver bøvlet. Nogen hjælp til dette eller er det et kendt problem? |
|||
![]() |
|||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
||
Jeg er begyndt at få flere og flere kanaler programmet ikke kan tygge. Bla. TV3.
Hvis løsningen er at disable programmet (TV3) i importen mangler jeg EPG på denne kanal så måske ikke så brugbar en løsning (SVT1 kunne jeg godt undvære ![]() Er der andre der oplever fejl med EPG fra TV3? Hvad gør I? BS
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 23242526> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |