|
epg grabber |
Besvar | Side <1 242526 |
Forfatter | ||
Patriarken
Guld medlem Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har droppet XMLIMPORTEREN og kører med DVBlinks XML importer. Kører følgende script til at hente guiden:
Lidt omstændeligt med series recording, men altså der var så mange graverende fejl i Nrossens program så det ikke var til at leve med....Bla skulle men resete guide mindst to gange om måneden. Nu piller jeg stort set aldrig ved installationen mere. |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
mm-bob
Super bruger Oprettet: 03-Marts-2010 Status: Offline Point: 436 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg bruger lhulvej's grabber, som henter epg fra DR, og leverer en xmltv fil. Jeg henter KUN dem, som jeg reelt ser. Herefter bruger jeg NRossens program til at importere xmltv filen i 7MC. Det er kun TV3+, som jeg har haft et problem med. Den kunne ikke lide "+" i navnet... TV3 virker fint. Det virker "upåklageligt". Har dog haft den med at mediecenter laver en recovery af epg databasen. Måske 2 gange om året. Selve epg finder fint på plads igen af sig selv. Men Remote Potato skal lige konfigureres op igen :( Dette oplevede jeg dog også med inband epg, så jeg vil ikke lige give grabber eller importer skylden i mit tilfælde. |
||
|
||
kenp
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 560 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
tjoooo jeg har som sådan ikke problemer med min EPG og bruger nrossens program, men engang hver 2 måned så krasher den dog, men kun på 1 af mine computere og ikke de andre..
så jeg oplever ikke problemer med programguiden.
|
||
humperdink
Super bruger Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har kørt med seneste aftapning af progammet i adskillige måneder på 5 maskiner - og det kører bare - også med TV3/TV3+.
|
||
Alt for meget grej at opgradere på.
|
||
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Takker til jer alle. Jeg prøver i første omgang med en reinstallation af programmet. Ellers må jeg se mig om efter andre løsninger.
BS
|
||
NielsR
Bruger Oprettet: 30-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det nuværende design af mit program gør at EPG Grabber ikke virker, jeg er igang med at lave en ny version som bl.a også understøtter dette program. EPG Grabber anvender dr.dk som source, og der er pt. kun 7 dages EPG data bare til info :) Jeg forventer at være færdig med diverse test om 1 md. ca. |
||
t33j4y
Super bruger Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan ikke umiddelbart gennemskue om nogen reelt har fundet en løsning (eller i det mindste bare en rimelig årsagssammenhæng) på de umotiverede crashes hvor programguide, kanalindstillinger mv. ryger lige lukt i helv...? Jeg har oplevet det både to gange inden for en uge og at der gik flere måneder imellem.
Det er sådan set det enste problem jeg har i mit setup - men det er dæleme også belastende og det går altid op for en ca. 5 min før man skal have optaget et eller andet. Hvis det så er til fruen er det sgu dobbelt bet.. ;-) |
||
kenp
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 560 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er for mig i dag kommet en ny fejl ved import!
17-09-2012 18:04 - FATAL ERROR: Error loading XMLTV file http://ontv.dk/xmltv/SLETTET, error=Der findes et ugyldigt tegn i den angivne kodning. Linje 122197, position 19.
Redigeret af kenp - 17-September-2012 kl. 18:09 |
||
cmax
Super bruger Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du er ikke den eneste der har denne fejl- jeg er kommet videre ved at "impotente fra gemt xmlt fil" og så kan jeg få det til at virke - skriv til ham og fortæl dot problem - det har jeg gjort, og så håber jeg at der sker noget.
|
||
kenp
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mon ikke han ser denne tråd han er i den kan jeg se.
|
||
NielsR
Bruger Oprettet: 30-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej!
Den fejl der nævnes har ikke noget med mit program at gøre, men at det data der kommer fra ONTV ikke er valid XML format, d.v.s. det indeholder ulovlige tags eller tegn. Test evt. jeres link i Internet Explorer, der burde i få XML filen vist, den burde også give fejl i den linie som ikke er valid.
Jeg kan da godt rette fejl besked, så den siger det mere tydeligt. Men det ændrer ikke noget, jeg kan ikke processe en invalid fil. Jeg vil anbefale i prøver at checke jeres profil hos ONTV (Gem igen) eller skriver på deres forum om jeres problem. |
||
cmax
Super bruger Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har nu skrevet til dem
|
||
Besvar | Side <1 242526 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |