|
EPG-video mangler på SAMSUNG |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |
kimschurmann ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så er det store spørgsmål hvilke programmer der ligger på det frekvensbånd :-)
|
|
![]() |
|
adamsen1986 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2012 Status: Offline Point: 97 |
wooohooo
mange tak for hjælpen :D det hjalp af slette de programmer der :P
|
|
![]() |
|
kimschurmann ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 41 |
Er der nogen der ved hvilke kanaler det er man skal slette på stofa aarhus?
|
|
![]() |
|
Henning B ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
På yousee gav det pote med 143 MHZ... Jubiiii
Det var lækkert.. Mange tak
|
|
Benq W1060.Epson EH-TW7000 .Samsung BD-H8900. ONKYO TX-NR696. Harbo Sat 10, 5.2.1 Atmos og Klipsch R-112SW Sub. 110 tommer Hvid væg .
|
|
![]() |
|
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Hold da k.... Det har irriteret mig lige siden jeg købte Samsung TV for et års tid siden.
Faldt lige over denne tråd i dag, og da jeg er på YS, skulle det lige have et forsøg. 1000 tak! Nu spiller det bare! ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Hos Stofa i Helsingør er det Motorola Download
Zaptor TV DR 1 og TV2 der ligger på 346 Mhz. Så det er lidt nitten |
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
|
Haha, ja det er lidt dumt :-)
|
|
![]() |
|
clausjul ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
TAK fedtkage ... ved at slette kanalerne som du angav, så virkede det..! Dejligt med nogen som gider bruge tid på det :-)
|
|
![]() |
|
Der er ikke nogen der kan nogen tricks med stofa aarhus?
|
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
Efter at AN-TV/Stofa har "slettet kanaler på mit tv" igen, fjernede jeg alle kanaler, og gik jeg i gang med at lægge frekvenserne ind - manuelt - en af gangen
![]() 247000 TV2 SD, DR HD 282000 DR1 SD 306000 NatGeo Wild HD 322000 TV3 506000 NatGeo, TV2 film, TV2 News 514000 3+, Zulu, Showtime Søg frekvenserne med QAM256 og SymbolRate 6900. EPG'en har nu fået lyd og billede
![]() ![]() Redigeret af michael9000 - 02-April-2012 kl. 21:43 |
|
![]() |
|
Haderen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
Jeg slettede de anbefalede kanaler og nu har jeg endeligt levende billede i EPG. Tak
|
|
![]() |
|
hch ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2012 Status: Offline Point: 7 |
Er det nogensinde fundet ud af om det er YouSee eller Samsung der har problemet, og om der er vist interesse fra dem om at få problemet løst ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |