recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EPG-video mangler på SAMSUNG
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EPG-video mangler på SAMSUNG

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
hch Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-Juli-2012
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 23:01
Svar fra samsung:

Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic.

Billedet som vises i guiden er forudsat af at TV'et kan tune ind på den pågældende TV-kanal. Dette er ikke muligt såfremt infromationerne til guiden skal vises da disse sendes via den nævnte 143 MHz kanal også kaldet en "barker channel". Sådan som YouSees signal er struktureret med en seperat kanal for data og seperate TV-kanaler kan det altså ikke lade sig gøre med en enkelt tuner at få begge dele. Både Samsungs og YouSees teknikere er bekendte med fænomenet, men det betragtes ikke som en fejl fra nogen af parterne. Det er accepteret at denne funktion ikke findes på netværket.
Til top
ndms Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-August-2004
Sted: Denmark
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ndms Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 22:32
Har lige købt mig et UE46ES7500UXXE.
Jeg har også problemer med min EPG med YouSee, men selvom jeg sletter de angivne kanaler, får jeg desværre ikke information ned. Jeg kan dog godt se previewbilledet venstre øverst efter sletningen.

Jeg har dog ikke fundet kanalen TV DRA, men har slettet en anden kanal som hed DRAMA.
Jeg har prøvet at slette alle kanaler, på nær et par danske, men dette hjalp heller ikke på EPG'en.

Mit blueray drev samsung E8300N har ingen problemer med at vise både information og previewbilledet i EPG.

Er der nogle der har nogle gode råd?

Forsøgt at:
1. koble TV direkte til antenne udgang
2. slette alle kanaler på nær DR1
3. Opdatere TV firmware
4. indlæse kanaler uden netværks-id og med id: 100, 110 og 120.
5. Søgt frekvenserne med QAM256 og SymbolRate 6900.
Til top
ndms Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-August-2004
Sted: Denmark
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ndms Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 22:42
Jubiii, lavede en nulstilling (menu--> System --> Indstillinger) og nu virker det sørme!!!
Tusind tak for god hjælp.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu